اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در آق قلا /اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی
استاندار گلستان از تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان آق قلا خبر داد.

 کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  علی محمد زنگانه   استاندار  گلستان امروز در نشست با نخبگان شهرستان آق قلا گفت:قرارگاه محرومیت زدایی در منطقه انبارالوم و وشمگیر شکل خواهد گرفت.

به گفته زنگانه طی توافق با بنیاد علوی، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان  تسهیلات  قرض الحسنه برای اشتغال خرد خانگی و کسب و کار‌های کوچک در شهرستان آق قلا اختصاص خواهد یافت.

او گفت:پیست اسب دوانی گنبد و آق قلا ظرفیت بسیار ویژه‌ای است و موضوع تفویض اختیارات به استان در حال پیگیری است تا بتوانیم هرچه سریعتر مشکلات موجود را برطرف کنیم.

استاندار گلستان گفت:خودکفایی عطا آباد یکی از الگو‌های موفقی است که باید علاوه بر حفظ آن به عنوان یک طرح موفق، در سایر روستا‌ها نیز پیاده‌سازی شود.

به گفته زنگانه علاج بخشی سد وشمگیر در بودجه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده و به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور هم مطرح خواهد شد.

زنگانه گفت:در موضوع پتروشیمی رفع موانع حقوقی شتاب خوبی گرفته است و موضوع سرمایه‌گذار هم طی سفر هیئت دولت برطرف خواهد شد.

او با بیان اینکه منابع بسیار خوبی برای اعتبارات مصوبات سفر در نظر گرفته شده است، گفت:توسعه فاز یک مرکز لجستیک اینچه برون، تکمیل مرکز تشخیصی اسب، انتقال و شیرین سازی آب از جمله موضوعاتی است که در سفر ریاست جمهوری به استان مطرح خواهد شد.

زنگانه گفت:اتمام سد آقدکش و توسعه شهرک صنعتی در دستور کار استان قرار دارد.


http://www.caspiankhabar.com/92691



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96