اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری فردی که ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت:در پی وصول مرجوعه قضائی و ادعای یکی از شهروندان مبنی بر  کلاهبرداری  اینترنتی ۵ میلیاردی از وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت:شاکی پرونده در اظهاراتش این گونه عنوان کرد که فردی خود را نماینده پخـش عمده تهـیه و تـوزیع چوب خارجی معـرفـی کرده و در آگهی‌های تبلیغاتی خود نیز قیمت‌های پایین‌تر از عرف بازار پیشنهاد می‌داد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت:کلاهبردار پس از دریافت ۵ میلیارد ریال بیعانه و پیـش پـرداخـت، پاسخگوی تماس تلفنی هم نبوده است.

فرمانده انتظامی گلستان گفت:پس از انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، نهایتا متهم که ساکن یکی از کلان شهر‌ها بود شناسایی و دستگیر شد.

او گفت:متهم ۳۰ ساله این پرونده، سوابق کلاهبـرداری مشابه دیگری نیز داشـت و به مدت ۵ سال با توجه به محـکومـیت‌های کیفـری، متـواری بـود.

سردار دادگر گفت:متهم از طریق راه اندازی صفحات مجازی در اینسـتاگـرام و تلگرام و درج آگهی دروغـین، خـود را نماینده پخـش عمده تهـیه و تـوزیع چوب خارجی معـرفـی و در نتیجه با جلب اعتماد تعدادی از شهروندان بیش از ۳۰ میلیارد ریال با همین روش، کلاهبرداری کرده بود.

فرمانده انتظامی گلستان گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به کاربران توصیه می شود فریب تبلیغات جذاب کلاهبرداران را نخورند و به اینگونه تبلیغات که قیمت‌های نامتعارف را پیشنهاد می‌کنند، اعتنا نکنند.


http://www.caspiankhabar.com/92699



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96