اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



1815بارنامه جاده ای روزانه در گلستان صادر می شود
رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در ۹ ماه گذشته ۴۹۰ هزار و ۱۷۹ بارنامه در استان صادر شده که بطور میانگین ۱۸۱۵ بارنامه در روز را شامل می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  راهداری ، محسن یازرلو عصر چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود:میزان تناژ بارهای حمل شده در استان طی این مدت ۵ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۷۰۸ تن بوده است.
به گفته وی، ۴۰ درصد بارهای جابه جا شده طی این مدت متعلق به ۱۰ کالای عمده شامل مرغ و خروس زنده،سیمان،کاه،آرد،انواع خوراک طیور،گازوئیل،کنجاله،گندم انسانی،چغندرقند و نئوپان می شود.
یازرلو ادامه داد:نهاده های دامی از مهمترین کالاهایی بوده که طی این مدت به میزان ۶۱۴ هزار و ۲۷۸ تن و طی ۲۴ هزار و ۲۶۰ بارنامه از بندر امام به همت و تلاش دست اندرکاران بخش  حمل و نقل  جاده ای گلستان وارد استان شده که بطور میانگین روزانه ۷۳ بارنامه را دربرگرفته است.
رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد:تمام بارهای جابه جا شده طی این مدت در استان توسط ۱۱ هزار و ۵۷۲ ناوگان و ۱۲ هزار و ۵۰۰ راننده فعال باری جابه جا شد.
به گفته یازرلو،همچنین ۶ مرکز طب کار و سلامت شغلی رانندگان در شهرهای گرگان،گنبد،آزادشهر و علی آباد فعال است که طی ۹ ماه گذشته برای ۹ هزار و ۵۴۱ راننده کارت سلامت صادر کرده اند.


http://www.caspiankhabar.com/92702



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96