اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محور آزادشهر به گنبد در آینده ای نزدیک روشن می شود
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در حال حاضر پیمانکاران در حال اصلاح و نصب شبکه و کابل گذاری محور آزادشهر به گنبد هستند و در آینده ای نزدیک این محور روشن می شود.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از روابط عمومی راهداری ، غلامرضا بیکی روز پنجشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل و در پاسخ به درخواست های مردمی جهت روشنایی محور آزادشهر به گنبد و کاهش تصادفات جاده ای، افزود:مهمترین دلیل اصلی خاموشی محورها و از جمله این محور، سرقت کابل ها و پست های برق بوده که اصلاح و بازسازی آنها نیز، هزینه های سنگینی دارد و تامین این هزینه ها زمان بر می باشد.
 به گفته وی، همچنین اولویت نصب روشنایی، در محورهای پرتردد، نقاط سکونتگاهی، نقاط مه گیر، پرتصادف و شریانی است.
بیکی ادامه داد:سرقت حدود ۲۸ ترانس و متعلقات آن و ۵۰ هزار متر طول از کابل های برق،۵۰کیلومتر از راههای استان را طی یکسال گذشته خاموش کرده که ارزش ریالی آنها حدود 130 میلیارد ریال می باشد.
وی افزود:با وجود اینکه بازسازی و نصب هر یک از ترانس ها و کابل های جدید حدود ۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با توجه به محدودیت های اعتباری و هزینه های سنگین این موارد؛ از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰ کیلومتر از این خاموشی ها رفع شده و ۱۵ کیلومتر دیگر هم تا پایان سال با اولویت نقاط مستعد تصادف و دوربرگردان ها روشن می شود.
استان گلستان بالغ بر 5200 کیلومتر انواع راه روستایی، فرعی ، اصلی و بزرگراهی دارد.


http://www.caspiankhabar.com/92704



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96