اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تقدیر وزرای کشور و بهداشت از استاندار گلستان
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پنجشنبه در پیام‌های جداگانه‌ از زحمات استاندار گلستان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این استان تقدیر کردند.

وزیر کشور در پیام خود ضمن تقدیر از  استاندار ، از دیگر مسوولان و مردم استان گلستان به دلیل اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مهار ویروس  کرونا  قدردانی کرد و نوشت:اجرای موفقیت آمیز این طرح تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسوولان به ویژه استاندار گلستان به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا است که نتیجه این تلاش‌ها اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری است.

رحمانی فضلی اظهار امیدواری کرد:با جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح، موجب رضایت حق تعالی را فراهم سازید.  

وزیر  بهداشت  هم در پیام خود خطاب به استاندار گلستان نوشت:تا مهار کامل بیماری کرونا باید راه نسبتا دشواری را پیمود و طبق توصیه حکیمانه مقام معظم رهبری، لحظه‌ای نباید از شدت فعالیت‌ها بکاهیم تا مبادا شعله‌ای جدید از بیماری دامن‌گیر شهر و یا استانی گردد.

نمکی در این پیام بیان داشت:آنچه تا به امروز و در شرایط سخت تحریم به دست آمده در مقایسه با کشورهای دیگر افتخارآمیز بوده که جز با همدلی و همراهی مردم و مسوولان به دست نمی‌آمد.

وی اظهار امیدواری کرده که مسوولان گلستان تا آخر این راه پر فراز و نشیب در کنار کادر درمانی حضو داشته باشند تا هر چه زودتر با مهار کرونا و سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روز افزون در کشور باشیم.

استاندار گلستان هم از احساس مسوولیت مردم به خصوص در روز ۱۳ فروردین و ماندن در خانه قدردانی کرد و گفت:این روز تاریخی در حافظه مردم استان ثبت خواهد شد.

هادی حق‌شناس عنوان کرد:این همکاری مردم سهم موثری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خواهد داشت و آثار و نتایج مسئولیت پذیری اجتماعی مردم به‌زودی خود را در بخش سلامت گلستان نشان خواهد داد.

وی یادآور شد:طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت و از همه مردم می خواهم برای ریشه کن شدن ویروس کرونا با مجریان این طرح همکاری کنند.

براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان تا اوایل هفته جاری ۱۸۰ گلستانی به علت ابتدا به ویروس کرونا در استان جان خود را از دست دادند./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9271



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96