اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



63 پرونده تخلف رانندگان و شرکت های حمل و نقل گلستان رسیدگی شد
رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای سال 1400 تا پایان آذرماه، تخلفات 63 راننده و شرکت حمل و نقل عمومی استان در کمیسیون های ماده 11 و 12 رسیدگی و رای قضایی برای آنها صادر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  راهداری ، مهدی یوسفی نژاد روز یکشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اظهارداشت:پرونده های رسیدگی شده در کمیسیون ماده 12 شامل پرونده 10 شرکت  حمل و نقل  بوده که منجر به لغو پروانه فعالیت یک شرکت و جریمه نقدی برای مابقی شده است.

یوسفی نژاد ادامه داد:53 پرونده تخلف دیگر مربوط به تخلفات رانندگان برون شهری بوده که در کمیسیون ماده 11 مربوط به رسیدگی تخلفات رانندگان است،رسیدگی شد و کارت هوشمند 5 راننده، غیرفعال و بقیه به دلیل حضور اولین بار در کمیسیون، تذکر کتبی درج در پرونده، دریافت کردند.

به گفته وی، کمیسیون ماده 12 و 11 یکی از مواد مهم در آئین نامه اجرایی تبصره یک ماده 3 و ماده 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در بخش حمل و نقل برون شهری است، که تخلفات شرکت ها و رانندگان حمل و نقل عمومی را رسیدگی می کند.

یوسفی نژاد، دلایل تخلف این شرکت ها و رانندگان را، جابه جایی بار و مسافر بدون بارنامه و صورت وضعیت و رعایت نکردن ضوابط سازمانی در تنظیم بارنامه ها و صورت وضعیت ها، صدور بارنامه برای وسایل نقلیه دارای اضافه تناژ و صورت وضعیت برای رانندگان فاقد مدارک لازم و همچنین رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی بیان کرد.

وی یادآورشد:گلستان یکی از استان های قابل توجه در رسیدگی به این پرونده ها در کشور است.


http://www.caspiankhabar.com/92717



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96