اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



لغزندگی و یخ زدگی در اکثر محورهای مواصلاتی استان گلستان و پرهیز از سفر های غیرضروری
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: بدلیل استقرار جبهه بسیار سرد و برفی و بارانی بودن اکثر محورهای مواصلاتی و یخ زدگی ؛ رانندگی بدون زنجیر چرخ و ادوات زمستانی در اکثر محورهای کوهستانی غیر ممکن خواهد بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  راهداری ، غلامرضا بیکی عصر پنجشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل از هم استانی ها تقاضا کرد که در این شرایط از سفرها و ترددهای غیرضروری حتی در محورهای عمومی و رفتن به مناطق کوهستانی و تفرجگاهی و کوهنوردی خودداری کنند.
به گفته وی، با شروع بارش برف از اواخر عصر امروز پنجشنبه بویژه در بازه زمانی امشب تا فردا ظهر جمعه کاهش زیر صفر درجه دما، جاده های استان لغزنده است و برای تسهیل شرایط برفروبی و جلوگیری از حوادث احتمالی؛ جاده های شریانی استان احتمالا محدودیت یا ممنوعیت ترددخواهند شد.
بیکی اظهارداشت:در حال حاضر 315 راهدار و عوامل راهداری در قالب ۳۰اکیپ راهداری زمستانی ، 168 دستگاه ناوگان راهداری، 23 راهدارخانه و تمام همکاران ستادی و شهرستانی برای تسهیل عبور و مرورها و همچنین برفروبی ها در آماده باش کامل هستند.
وی اظهارداشت که از ظرفیت بخش خصوصی و دهیاری ها و روستاییان نیز در این روزها استفاده خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92737



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

راهداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96