اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محورهای کوهستانی گلستان براثر برف مسدود است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از انسداد محورهای کوهستانی استان براثر برف و باران شدید شب گذشته و امروز خبر داد و گفت: این محورها تا پایان ریزش برف و باران که تا فردا شنبه اعلام شده، ادامه خواهد داشت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  راهداری ،  مهدی میقانی  صبح جمعه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل گفت:هم اکنون ریزش  برف  سنگین در محور زیارت و توسکستان و منطقه سرعلی آباد در گرگان، خوش ییلاق در آزادشهر، درازنو در کردکوی، جنگل گلستان و گلیداغ، افراتخته بین 30 تا 50 سانتیمتر و در برخی نقاط تا یک متر هم ارتفاع دارد.

وی با تاکید براینکه هم اینک سطح جاده های کوهستانی و بقیه محورهای استان لغزنده و یخ زدگی دارند از کاربران جاده ای خواست که حتما از ترددها و سفرهای غیرضروری در این شرایط جوی پرهیز کرده و برنامه های خود را به زمان های دیگر موکول کنند.

میقانی ادامه داد:راهداران و عوامل راهداری و همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل از ظهر دیروز با استفاده از تمام ظرفیت های موجود اعم از ناوگان و تجهیزات راهداری در راهدارخانه ها و همچنین بصورت اکیپ های راهداری و ترابری در طول راهها مستقر و مشغول انجام عملیات نمک پاشی و برفروبی بوده و همینطور از ظرفیت دهیاری ها، روستاییان و بخش خصوصی نیز استفاده شده است.


http://www.caspiankhabar.com/92738



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96