اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امکان خرید اینترنتی ملزومات بهداشتی در گلستان فراهم شد
سامانه عرضه الکترونیک ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان گلستان امروز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین با حضور استاندار رونمایی شد.

هادی حق‌شناس در آیین رونمایی از سامانه عرضه الکترونیک ملزومات  بهداشتی  اظهار کرد:ارائه این خدمت موجب می‌شود مردم برای تهیه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده بدون خروج از خانه و مراجعه به داروخانه‌ها، محصولات موردنظر خود را تهیه کنند.

 استاندار  گلستان افزود:یقیناً در روزهای پس از  کرونا  مدل‌های جدیدی از فعالیت‌های اقتصادی در بستر اینترنت ایجاد خواهد شد و شکل تازه از تجارت و تأمین نیازمندی‌ها رقم خواهد خورد.

وی یادآور شد:توجه به دولت الکترونیک و شرکت‌های بخش اینترنتی پس از شیوع کرونا می‌تواند در تسریع رشد و پیشرفت  استان  مؤثر باشد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد:هدف ما حمایت از روش‌های نوین در تأمین اقلام بهداشتی مردم با کمترین مراجعه به خیابان‌ها است و امیدواریم این اقدامات بتواند کمکی در جهت عبور هرچه زودتر از این بحران کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از استانداری گلستان، سامانه عرضه الکترونیک ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا به آدرس www.salamatiyar.ir بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان و زیر نظر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و با استفاده از ظرفیت شرکت گلستانی که توزیع ملی دارد، راه‌اندازی شد و در حال حاضر توزیع ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی را با همکاری اداره پست انجام می‌دهد./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9274



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96