اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با ورود جبهه هوای سرد در آخر هفته جاری:

مردم از سفر به ارتفاعات و ییلاق ها پرهیز کنند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه آخر هفته بارانی و برفی همچون هفته گذشته در پیش است، از مردم تقاضا کرد که از سفر به ارتفاعات و ییلاق ها و همچنین سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش کاسپپین خبر به نقل از روابط عمومی راهداری ، مهدی میقانی روز چهارشنبه در مصاحبه با واحد مرکزی خبر سیمای گلستان در محل اداره مدیریت راههای اداره کل، گفت:براساس هشدارهای نارنجی هواشناسی از عصر پنجشنبه و بویژه در روز جمعه شاهد ریزش های خوب برف و باران در استان هستیم.

وی، ضمن قدردانی از همکاری مردم در هفته گذشته برای رعایت نکات ایمنی و پرهیز از سفرهای غیرضروری و بدون تجهیزات زمستانی، از آنان خواست که بیش از گذشته این توصیه ها را رعایت کرده تا از وقوع اتفاقات ناگوار جاده ای پیشگیری شود.

میقانی با بیان اینکه برف هفته گذشته تا ارتفاع یک متر بویژه نواحی کوهستانی استان را سفید پوش کرده بود، افزود:راهداران و عوامل و ناوگان راهداری استان و شهرستان ها بطور کامل در طول راهها و راهدارخانه ها آماده باش و مستقر هستند.

وی گفت:امسال 168 ناوگان راهداری، 315 راهدار و 23 راهدارخانه ثابت و فصلی در راهها بهنگام بارش برف و باران به کاربران جاده ای خدمات رسانی می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در پایان نیز تاکید جدی بر پرهیز از سفرهای غیرضروری و سفر به ارتفعات و ییلاق ها داشت و از مردم خواست که در صورتی که سفر ضروری برای آنها پیش آمد حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همچون البسه گرم، سوخت و آذوقه به همراه داشته بویژه نحوه بستن زنجیر چرخ را هم فراگرفته باشند.

طول راههای استحفاظی استان گلستان بالغ بر 5200 کیلومتر است که از نوکنده در غرب تا جنگل گلستان در شرق را شامل می شود.

از بین انواع راههای گلستان بالغ بر 1700 کیلومتر آن کوهستانی است.


http://www.caspiankhabar.com/92759



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96