اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدارس گلستان یک هفته غیرحضوری شد
استاندار گلستان گفت: به علت آغاز موج ششم کرونا و افزایش مورد ابتلا در سنین پایین‌تر در یک هفته آتی همه مدارس گلستان در همه مقاطع تحصیلی غیرحضوری است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  علی محمد زنگانه  عصر امروز در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا  اظهارداشت:متاسفانه سویه امیکرون به شدت در حال گسترش است و علی رغم اینکه تمام شهرستان های استان در هفته گذشته در وضعیت آبی قرار داشتند، این هفته 9 شهرستان در وضعیت زرد و 5 شهرستان آبی هستند.

وی افزود:نیمی از مبتلایان جدید تا کنون واکسن نزده آمد و نیمی دیگر نیز 3 دز را بصورت کامل تزریق نکرده اند.

 استاندار  گلستان یادآور شد:متاسفانه میزان تزریق دز سوم در برخی شهرستان ها زیر 10 درصد است که از مردم تقاضا داریم برای تکمیل زنجیره ایمنی و کاهش ابتلا حتما برای دریافت دز سوم مراجعه کنند.

زنگانه تاکید کرد:رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک خصوصا در اماکن عمومی و پر جمعیت باید به صورت جدی دنبال شود.همه مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
 

استاندار گلستان خاطر نشان کرد:با توجه به ایام الله دهه مبارک فجر برنامه افتتاحات بیشتر بصورت متمرکز و با حداقل جمعیت برگزار می شود برنامه پیاده روی همگانی نیز ملغی است.

زنگانه گفت:در خصوص چگونگی برگزاری آیین 22 بهمن در جلسه هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.در حال حاضر در استان گلستان 183 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که 44 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و 13 نفر به دستگاه وصل هستند.

استاندار گلستان اظهار کرد:در یک هفته گذشته 15 بیمار مشکوک به ابتلا داشتیم که هر 15 نفر آلوده به ویروس امیکرون بوده‌اند.

زنگانه گفت:در یک هفته گذشته یک مورد فوت ناشی از کرونا داشتیم که باید مراقبت کنیم آمار افزایشی نشود.


http://www.caspiankhabar.com/92775



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96