اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



طی احکامی از سوی استاندار گلستان صورت گرفت:

معرفی فرمانداران جدید «رامیان»، «گمیشان» و «بندرترکمن»/ تحقق وعده انتصاب اهل‌سنت در مدیریت ها
استاندار گلستان طی احکام جداگانه ای سرپرستان فرمانداری های رامیان، گمیشان و بندرترکمن را معرفی کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، پس از آنکه با کمی تاخیر تعداد ۸ نفر از  فرماندار ان ۱۴ گانه استان  گلستان  از سوی استاندار گلستان جابه جا شده و نفرات جدیدی بر کرسی خدمتگزاری تکیه زدند، یکی دو هفته ای بود که مجددا وقفه ای در روند معرفی فرمانداران جدید در استان رخ داده بود که با توجه به تعویق سفر رئیس جمهور به استان گلستان به دلیل مصوبه ستاد ملی کرونا، استاندار گلستان پس از مشورت و بررسی رزومه و مصاحبه با تعدادی از نخبگان و فعالان سیاسی استان نهایتا تصمیم به تغییر در راس مدیریت سه شهرستان استان گلستان یعنی گمیشان، بندرترکمن و رامیان گرفت.

از این رو وی طی حکمی«مهدی استیری»را که از جوانان انقلابی و پرتلاش بومی شرق استان گلستان به شمار می رود به سمت سرپرست فرمانداری رامیان منصوب کرد که پیش از این سوابقی همچون معاون فرماندار رامیان، بخشدار بسطام، بخشدار رضویه مشهد، بخشدار آشخانه و کارشناس استانداری خراسان شمالی را در پرونده دارد.

 علی محمد زنگانه  در حکمی دیگر«امید سقلی»را که در پرونده اش سابقه مشاوره به نماینده ادوار مردم غرب استان در مجلس به چشم می خورد را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گمیشان منصوب کرد.

استاندار گلستان همچنین«عبدالغفور یاپنگ غراوی»را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان بندرترکمن منصوب کرد که در پرونده کاری اش عضویت در شورای شهر گنبدکاووس و فرمانداری شهرستان آق قلا به چشم می خورد.

به گزارش ایسنا انتخاب فرمانداران اهل سنت در شهرستانهایی که قاطبه مردم عزیز شهرستان از یک مذهب و قومیت هستند تدبیر بسیار خوبی است که نشان دهنده عمل به وعده های دولت مبنی بر استفاده از شایستگان اهل سنت در منصب های اجرایی است.


http://www.caspiankhabar.com/92777



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96