اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان برای اجرای پروژه شیرین‌سازی آب دریای خزر ضرب‌الاجل تعیین کرد
استاندار گلستان ضرب‌الاجل اجرای پروژه شیرین‌سازی آب دریای خزر را صادر کرد و از مدیران مرتبط با حوزه آب خواست تا ۱۵ اسفندماه سرمایه‌گذار پروژه را تعیین و نسبت به اجرای فاز به فاز پروژه اقدام کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از رو اب ط عمومی  استاندار ی گلستان،  علی محمد زنگانه  در پنجاه و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت:موضوع آب در استان گلستان یکی از موضوعات بسیار جدی و مهم است و از روز نخست کاری تاکنون چندین جلسه در مورد موضوع آب شرب در استان برگزار کردم.

وی افزود:مسئله شیرین‌سازی آب  دریای خزر  برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعت موضوعی است که این روزها باید به صورت جدی و عملیاتی برای آن برنامه لازم اتخاذ شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد:ما باید گام‌های عملیاتی را برای حل مشکلات مردم برداریم و دیگر فرصت تعلل نداریم.

زنگانه بیان کرد:شیرین‌سازی آب دریای خزر در این روزها تقریبا تنها راه سریع و قابل اجرایی است که باید به صورت فاز به فاز آن را اجرایی کنیم تا بتوانیم با سرعت و در بازه زمانی مشخص با کمترین هزینه به نتیجه برسیم.

وی اضافه کرد:متاسفانه برداشت بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی در سال‌های گذشته باعث فرونشست زمین شده و این امر بسیار نگران کننده است.
 

استاندار گلستان خطاب به مدیران مرتبط با حوزه آب گفت:باید کفش آهنی به پا کنید و در وزارتخانه و در استان به دنبال اجرای این پروژه و حل سریع مشکل آب شرب مردم باشید.

زنگانه تاکید کرد:مشکل آب شرب مردم در استان گلستان باید تا قبل از تابستان سال آینده برطرف شود.

وی همچنین به پیشنهاد معاون هماهنگی امور  اقتصادی  استانداری گلستان، تا 15 اسفندماه مهلت داد تا سرمایه‌گذار پروژه شیرین‌سازی آب از دریای خزر تعیین و در فازبندی مشخص به اجرا گذاشته شود.


http://www.caspiankhabar.com/92784



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96