اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

قرمز شدن وضعیت ۲ شهرستان در گلستان/ شتاب اَمیکرون برای زمین گیر کردن گلستانی ها
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از اوج گرفتن سریع اَمیکرون در این استان و قرمز شدن وضعیت کرونایی دو شهرستان علی آباد و بندرگز خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر  عبدالرضا فاضل  با اشاره به اینکه در همین یک هفته اخیر با جهش بزرگی در تعداد افراد مبتلا به  کرونا  در استان روبه رو شده ایم، اظهار کرد:متاسفانه برخی از افراد همچنان این بیماری را جدی نگرفته و در رعایت پروتکلهای بهداشتی کوتاهی می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو شهرستان استان  گلستان  در وضعیت قرمز قرار گرفته اند، اظهار کرد:شهرستانهای علی آبادکتول در شرق و بندرگز در غرب استان در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته اند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با تاکید بر اینکه هفت شهرستان استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، خاطرنشان کرد:این شهرستانها شامل کلاله، گالیکش، مینودشت، رامیان، آق قلا، بندر ترکمن و گرگان می شود.

فاضل وضعیت رنگ بندی کرونا را در پنج شهرستان گنبدکاووس، مراوه تپه، آزادشهر، کردکوی و گمیشان زرد عنوان کرد و گفت:شرایط در همه شهرستانها به سرعت به سمت افزایش آمار می رود که با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز نگران کننده است. 

وی بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط مردم برای پیشگیری از اوج گرفتن این پیک و کاهش مخاطرات آن تاکید کرد و افزود:متاسفانه در برخی از اماکن و محافل این موضوع رعایت نمی شود که قطعا آثار مخرب خود را در روزهای آتی در روند افزایش بیماران نشان خواهد داد.


http://www.caspiankhabar.com/92804



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96