اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد؛

تشکیل پرونده ترک فعل مدیران درخلیج گرگان/۸واحدتولیدی راکد فعال شد
رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل پرونده برای ترک فعل مدیران در احیای خلیج گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد:در ۶ ماه از شروع فعالیت در  دادگستری  گلستان از همه حوزه های قضایی حداقل یک بار بازدید و نیازمندی ها بررسی شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:در گلستان ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد و در این مدت حداقل یک نوبت بازدید از آنها انجام شد.

وی بیان کرد:در این بازدیدها اتفاقات خوبی از جمله اخذ سند ۱۸ ساله شهرک صنعتی بندرترکمن و بازگشت به تولید هشت کارخانه اتفاق افتاد که در نتیجه آن ۵۰۰ نفر به محل کار برگشتند.

آسیابی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان، گفت:هزار و ۵۰۰ مورد درخواست قضایی از سوی مردم در این سفر مطرح شد که کمترین میزان درخواست قضایی در سفر رئیس قوه قضائیه به استان ها بوده است.

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد:دو اقدام در حوزه سلامت اتفاق افتاد که در زمینه آنژیوگرافی گنبدکاووس و کردکوی بوده که در اولین شهر به چرخه خدمات دهی رسیده و مشکل حقوقی آنژیوگرافی بیمارستان کردکوی هم برطرف شده است.

وی در خصوص احیاء خلیج گرگان هم گفت:مشکلات و موضوعاتی که در زمینه ترک فعل مدیران بود مطرح شد زیرا هیچ اقدام عملی برای احیاء خلیج انجام نشده است.

آسیابی بیان کرد:امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به پیگیری دو پرونده کثیر شاکی در استان، گفت:پتروشیمی گلستان بعد از ۱۶ سال هنوز به بهره برداری نرسیده و تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ در این راستا جلسات متعدد برگزار و تیم کارشناسی اعزام شد.

طبق گفته وی از سازمان پتروشیمی ایران خواسته شده که سرمایه گذار معرفی کرده تا بزودی کار آغاز شود.

آسیابی بیان کرد:در موج های آبی گنبدکاووس هم که ۱.۵ سال اخیر متوقف شده سرمایه گذار سابق با اخذ تضمین کار را شروع کرده و پروژه در حال پیشرفت است.


http://www.caspiankhabar.com/92811



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96