اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بارش برف جاده گرگان - شاهرود را مسدود کرد
فرمانده پلیس راه گلستان با اعلام تداوم بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان گفت: جاده توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی و کاهش دید مسدود شده است .

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، سرهنگ علی عبدی روز شنبه اظهار داشت:بارش  برف  در ارتفاعات گلستان از شب گذشته آغاز شده و کماکان هم ادامه دارد و مسافرانی که قصد تردد در این مسیر را دارند تا حد امکان سفر خود را برای یک روز به تاخیر بیاندازند و یا در صورت ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم گفت:با توجه به شروع بارش خفیف برف در ارتفاعات کوهستانی و بارش باران، تردد بدون زنجیر چرخ در مسیرهای کوهستانی ممنوع است.

 مهدی میقانی  اظهار داشت:در حال حاضر ریزش برف در مسیرهای درانو، توسکستان، چهارباغ، افراتخته، پارک ملی گلستان، اولنگ و خوش ییلاق آغاز شده و در نتیجه آن احتمال دشواری در تردد محتمل است.

وی افزود:اکیپ‌های راهداری و ترابری در راه‌ها و راهدارخانه‌های گلستان مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد:مرکز مدیریت راه‌های استان با شماره تماس ۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال است.

میقانی ادامه داد:براساس پیش‌بینی‌هواشناسی، بارش برف و باران در گلستان تا اواسط هفته ادامه دارد.

شهردار گرگان هم گفت:در پی صدور هشدار هواشناسی، نیروهای خدمات رسان این اداره در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمدرضا سبطی اظهار داشت:برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر ناشی از بارش شدید باران و احتمال مسدود شدن مسیر جوی‌های آب و شکستگی شاخه‌های درختان ، تیم‌های امدادی و خدماتی در تمامی معابر اصلی و فرعی شهر وظیفه نظارت‌و پاکسازی را برعهده خواهند داشت.


http://www.caspiankhabar.com/92812



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96