اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد

گرگان هم به جمع شهرهای قرمز گلستان پیوست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از اضافه شدن شهر گرگان به جمع علی آباد کتول و بندرگز به عنوان شهرستانهای دارای وضعیت قرمز کرونایی استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نققل از ایسنا، دکتر  عبدالرضا فاضل  با اشاره به افزایش سرعت انتقال بیماری  کرونا  در سویه اُمیکرون، اظهار کرد:متاسفانه همچنان شاهد رشد تعداد بیماران بستری در سطح استان گلستان و حرکت به سمت تکمیل ظرفیت بیمارستانی استان پیش می رویم.

وی با بیان اینکه با افزایش بیماران در شهرستان گرگان وضعیت این شهرستان نیز به رنگ قرمز تبدیل شده است، افزود:از صبح امروز شهرستانهای علی آبادکتول، بندرگز و گرگان به عنوان شهرستانهای با وضعیت قرمز کرونایی در استان خواهند بود. 

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با تاکید بر اینکه ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی هستند، ادامه داد:این شهرستانها شامل مینودشت، کلاله، آق قلا، بندر ترکمن، رامیان و گالیکش می باشد.

فاضل وضعیت پنج شهرستان گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی، گمیشان و مراوه تپه را از لحاظ رنگ بندی کرونایی زرد اعلام کرد و گفت:امیدواریم مردم با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی از رشد و شتاب بی رویه این بیماری جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق دوز سوم واکسن توسط مردم عزیز استان، اضافه کرد:ما به نسبت دوز اول و دوم در تزریق دوز سوم به شدت دچار عقب ماندگی هستیم این موضوع حداقل در افزایش بیماران سرپایی و خفیف تاثیر چشمگیری گذاشته است. 


http://www.caspiankhabar.com/92813



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96