اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

تکمیل محور آزادشهر- شاهرود نیازمند تأمین اعتبار است
استاندار گلستان گفت: بخشی از پروژه‌ها نیاز به اعتبارسنجی و جذب منابع دارد که در این خصوص مسیر آزادشهر - شاهرود هم مورد توجه ویژه است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی محمد زنگانه  عصر جمعه در بازدید از مسیر آزادشهر–شاهرود اظهارکرد:اولویت دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام برخوردار از پیشرفت فیزیکی بالا است و این استان، هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام دارد.

 استاندار  گلستان افزود:بخشی از پروژه‌ها مربوط به حوزه راه‌های گلستان است که از آن جمله می‌توان به پروژه بزرگراه بهشهر-بجنورد و مسیر آزادشهر-شاهرود اشاره کرد.

وی بیان کرد:بخشی از پروژه‌ها نیاز به اعتبارسنجی و جذب منابع دارد که مجمع نمایندگان در حال رایزنی برای افزایش اعتبار هستند که در این خصوص مسیر آزادشهر-شاهرود هم مورد توجه قرار دارد.

زنگانه ادامه داد:برخی از پروژه‌های گلستان جزو مصوبات اولیه پیش سفر رییس جمهوری به گلستان نبود که در حال رایزنی هستیم تا آنها را هم در لیست سفر قرار دهیم که تا حدودی مورد موافقت قرار گرفته است.

استاندار گلستان بیان کرد:در حوزه راه‌ها امکان حضور بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار مشارکتی وجود دارد و این کار از سوی متولیان در حال پیگیری است.


http://www.caspiankhabar.com/92837



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96