اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده سپاه نینوا: آمریکا با فشار حداکثری و تحریم ایران ‌"شکستی خفت‌بار" را تجربه کرد
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: ایستادگی ملت ما در برابر دشمن سبب شد که خود سردمداران آمریکا اعتراف کنند که فشار حداکثری ما علیه ایران شکستی خفت‌بار را تجربه کرده است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در آزادشهر اظهارداشت:22 بهمن ماه تجلی اقتدار ایران با رمز ایمان و وحدت کلمه ماست و مردم ما توانستند با رهبری امام خمینی(ره)حاکمیت سلطنتی 2500 ساله را سرنگون کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهار کرد:همه بشریت بخصوص جهان اسلام و در راس آن مردم ایران ، مدیون قیام امام هستند چراکه این عالم زاهد ما را از اسارت طاغوت رهایی بخشید.
 

وی افزود:پیش از انقلاب اسلامی کارکنان سفارت خانه های آمریکا ، انگلیس و برخی کشور ها برای کار کردن در ایران در فیش حقوقی خود، حق توحش می‌گرفتند که این اوج تحقیر و ذات برای یک ملت است.

ملک شاهکویی گفت:در 43 سال گذشته هرچه در توان داشتند گذاشتند تا این انقلاب الهی و این نظام مقدس را از بین ببرند اما همه دشمنان ما یکی پس از دیگر به درک واصل شدند و جسدشان در خاک خوراک مار و مور شد اما انقلاب ما با صلابت ایستاده و به پیش می‌رود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود:ایستادگی ملت ما در برابر دشمن سبب شد که خود سردمداران آمریکا اعتراف کنند که فشار حداکثری ما علیه ایران شکستی خفت‌بار را تجربه کرده است.


http://www.caspiankhabar.com/92840



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96