اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان تاکید کرد:

فرودگاه کلاله قطب ترانزیت تجاری شرق استان می شود
استاندار گلستان با تاکید بر ظرفیت بزرگ فرودگاه شهرستان کلاله در شرق استان گلستان، گفت: در صورت نگاه اصولی به این فرودگاه می توان آن را به قطب ترانزیت تجاری شرق استان تبدیل کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  علی محمد زنگانه  بعد از ظهر امروز در بازدید از  فرودگاه  شهدای  کلاله  که مدتی است برای چندمین بار با تعطیلی مواجه شده است، با اشاره به اینکه فرودگاه‌ها همواره در تمامی نقاط جغرافیایی یک ظرفیت بزرگ برای توسعه به شمار می روند، اظهار کرد:فرودگاه شهرستان کلاله آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و نتوانسه نقش خود را در توسعه استان و شرق استان به فعلیت برساند.

وی با بیان اینکه فرودگاه کلاله می تواند به قطب ترانزیت تجاری شرق استان تبدیل شود، افزود:این امکان اکنون به صورت نسبی وجود دارد و تلاش می‌کنیم در سفر رئیس جمهور به استان، مصوبات خوبی جهت رفع مشکلات و تحقق این موضوع اخذ شود.

 استاندار  گلستان با تاکید بر اینکه فرودگاه کلاله ظرفیت فوق العاده ای است که هفت شهرستان با ظرفیتی قریب به ۸۰۰ هزار نفر می توانند از آن بهره مند شوند، خاطرنشان کرد:عدم وجود جایگاه سوخت یکی از مشکلات عمده در عدم استفاده از این ظرفیت بزرگ است که مقرر شد فعلا پروازهایی که نیاز به سوخت ندارند انجام شود.

زنگانه با بیان اینکه در فاز بعدی به عنوان بک اقدام کوتاه مدت، سیستم سخت رسانی پورتابل در دستور کار قرار خواهد گرفت، ادامه داد:با همکاری نماینده منطقه در مجلس، پیگیری های جدی را در راستای احداث جایگاه سوخت خواهیم داشت و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی به مردم این شهرستان و شرق استان گلستان بدهیم.


http://www.caspiankhabar.com/92841



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96