اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل هواشناسی گلستان خبرداد؛

بارش برف و باران در گلستان/ هوای خشک و سرد در پایان هفته
مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه جدید به استان و بارش برف و باران خبرداد و گفت: در پایان هفته هم شاهد هوای خشک و سرد خواهیم بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  نوربخش داداشی  اظهار کرد:فعالیت موج بارشی در روز گذشته(شنبه)بارش‌های قابل ملاحظه‌ای نداشته و بین دو الی پنج میلی متر بارش در نقاط میان دشت و جنوب شرق ایجاد کرد.

مدیرکل  هواشناسی  گلستان افزود:با عبور این موج از شامگاه شنبه، جو آرام شده ولی از امروز(یکشنبه)موج دیگری از سمت غرب وارد استان خواهد شد و انتظار داریم از شامگاه یکشنبه بارش‌ها آغاز و تا ظهر دوشنبه به تناوب ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد:مدل‌ها نشان می‌دهند که این سامانه در نواحی شرقی و میانی بارش‌ها مؤثر و در نواحی کوهپایه بارش‌های خوبی را ایجاد خواهد کرد.

داداشی گفت:از ظهر دوشنبه، این سامانه از استان عبور خواهد کرد و طی این مدت با توجه به ریزش برف در نواحی کوهستانی و مه غلیظ امکان اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گلستان اضافه کرد:از روز دوشنبه تا آخر هفته هرچند که ریزش باران را نخواهیم داشت اما به علت تقویت جریانات شمالی و خشک و سرد انتظار داریم با توجه به رطوبت منطقه همچنان ابرناکی و مه غلیظ را شاهد باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/92848



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96