اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پروژه زیرگذر انجیراب – افسران گرگان افتتاح می‌شود
شهردار گرگان از افتتاح پروژه زیرگذر انجیراب – افسران در بیست و پنجم بهمن ماه خبر داد و گفت: ساخت تقاطع غیرهمسطح بلوار جرجانی – آیت الله کاشانی نیز به صورت همزمان آغاز می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  محمدرضا سبطی ، با اشاره به افتتاح طرح های مدیریت شهری در  گرگان  اظهار داشت:به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز ولادت حضرت علی(ع)، پروژه  زیرگذر  انجیراب–افسران ظهر روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه با حضور مدیران استانی و شهرستانی به بهره برداری می‌رسد.

 شهردار  گرگان افزود:پیش از بهره برداری از این پروژه  عمرانی ، ساختمان استقرار کارگران فصلی و ساختمانی موسوم به"ایستکار"در محل انتهای خیابان شهید رجایی روبه روی کانون طه افتتاح و رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد:پس از افتتاح این دو پروژه آیین کلنگ زنی و احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار جرجانی–آیت الله کاشانی در محل سه راهی فعلی کاشانی با بلوار جرجان اجرایی می‌شود.

به گفته شهردار گرگان، با اجرای این پروژه شاهد تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان و کاهش بار ترافیکی در این منطقه هستیم.
 

سبطی از هزینه 500 میلیارد ریالی آسفالت معابر شهری تا پایان سال جاری خبر داد و گفت:کمربندی به علت تردد ماشین‌های باربری با آسیب‌های فراوانی روبه رو بوده و تا پیش از سال جدید آسفالت آن تعمیر خواهد شد.

وی ادامه داد:تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه کوچه و خیابانی که 70 درصد ساکن داشته باشد را آسفالت کنیم زیرا در غیر این صورت، فعالیت ادارات حفار سبب آسیب به خیابان خواهد شد.

شهردار گرگان افزود:علاوه بر روکش آسفالت، مرمت نوار حفاری معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته که پس از تکمیل حفاری ادارات حفار و تحویل آنها به شهرداری، مرمت اجرایی می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/92850



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96