اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان:

مجوز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در مینودشت، آق‌قلا و رامیان صادر شد
مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: مجوز ساخت سه درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای مینودشت، آق قلا و رامیان این استان صادر شد و در حال جانمایی زمین برای اجرای آن هستیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، رمضان زینلی روز سه شنبه، افزود:عملیات ساخت این طرح های  درمانی  پس از جانمایی زمین، در اختیار شرکت خانه سازی ایران وابسته با سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد.

به گفته وی اعتبار اجرای طرح های مزبور در استان از طریق منابع سازمان تامین اجتماعی تامین و در اختیار مجری طرح برای ساخت و تجهیز قرار می گیرد.

وی از جانمایی زمین برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان آق قلا خبر داد و اظهارداشت:جانمایی زمین برای آغاز عملیات اجرایی طرح در مرحله نهایی و انعقاد قرار داد است و به احتمال فراوان اسفند ۱۴۰۰ کلنگ عملیات ساخت آن به زمین زده خواهد شد.

زینلی ادامه داد:جانمایی زمین ساخت و راه اندازی درمانگاه در مینودشت و رامیان در مرحله پیگیری بوده و عملیات اجرایی آن در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شد.

مجوز ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در مینودشت، آق‌قلا و رامیان صادر شد

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گلستان همچنین از نوسازی و بازسازی ۲۵ تخت در قالب طرح هتلینگ در بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تامین اجتماعی حکیم جرجانی گرگان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، بازسازی زایشگاه و"ان آی سی یو"بیمارستان تامین اجتماعی خاتم الانبیاء(ص)گنبد در قالب طرح هتلینگ با ۳۰ میلیارد ریال، بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی شهدای کلاله با ۳۵۰ میلیارد ریال، راه اندازی نوبت دوم ارائه خدمات به بیماران در درمانگاه تامین اجتماعی شهر بندرترکمن را از جمله طرح های درمانی به بهره برداری رسیده این مدیریت در ایام الله دهه مبارک فجر برشمرد و گفت:پیگیری و تامین اعتبار این طرح ها از طریق مرکز صورت می گیرد.

زینلی با اشاره به این که تحول در حوزه ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ در قالب نقشه راه برنامه ریزی شده است، گفت:ایجاد و بهره برداری از ۵۰ تخت جدید و بهره برداری از ۶ دستگاه دیالیز در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان، افزایش ۵۰ تخت در بیمارستان خاتم الانبیا گنبد، آغاز عملیات اجرایی ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی شهر گرگان در محل ساختمان قدیمی، بهره برداری از درمانگاه تامین اجتماعی بندرگز با پیشرفت ۱۰۰ درصدی ساختمان و در حال تجهیز، از جمله طرح های توسعه ای این واحد درمانی اعلام کرد.

وی ادامه داد:در مراکز شهرستان های فاقد مراکز درمانی تامین اجتماعی برای پوشش بیمه شدگان در مراوه تپه، گالیکش و گمیشان به دلیل نداشتن شرایط راه اندازی به خاطر جمعیت بیمه شدگان تامین اجتماعی بر اساس سطح بندی سازمان، از ظرفیت خرید خدمت دولتی استفاده می شود و اکنون این بیمه شدگان می توانند به صورت رایگان از خدمات مراکز بستری دولتی در شهرهای خود بهره مند شوند.

به گفته وی اکنون در استان گلستان علاوه بر ۲ بیمارستان، هشت درمانگاه تامین اجتماعی در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان در شهر گرگان ۲ مورد و در هریک از شهرهای علی آباد کتول، کردکوی، بندرترکمن، آزادشهر، کلاله و رامیان(ملک استیجاری)هستند.       

مطابق گزارش اداره کل تامین اجتماعی گلستان، پراکندگی بیمه شدگان تامین اجتماعی استان شامل ۳۶ درصد در گرگان، ۱۴ درصد در گنبدکاووس، ۱۰ درصد در ترکمن، ۶ درصد در هر یک از شهرستان های مینودشت، علی آباد و آق قلا، پنج درصد در هر یک از شهرهای کلاله، کردکوی و آزادشهر، چهار درصد در رامیان، سه درصد در بندرگز و یک درصد در فاضل آباد است.

در این استان شمالی ۸۲۹ هزار و ۱۶۲ نفر بیمه شده اصلی و تبعی زیرپوشش تامین اجتماعی وجود دارد که معادل ۴۱ در صد از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را تشکیل می دهد.


http://www.caspiankhabar.com/92859



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96