اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عدالت عمرانی در محلات گرگان؛ زیرگذر انجیراب – افسران گرگان افتتاح شد
شهردار گرگان توجه به عدالت عمرانی به ویژه در محلات و پاسخگویی به مطالبات مردم را دو رویکرد مهم شهرداری گرگان دانست و گفت: زیرگذر انجیراب – افسران گرگان به طول ۲۳۶ متر با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  محمدرضا سبطی  عصر امروز در آیین افتتاح پروژه زیرگذر انجیراب-افسران اظهار داشت:بسیار خرسندیم که همزمان با ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ولادت حضرت علی(ع)این پروژه  عمرانی  به بهره برداری رسید.

سبطی با تقدیر از صبوری و همراهی مردم کوی انجیراب در زمان ساخت این زیرگذر، بیان کرد:امروز متاسفانه به علت شرایط خاص کرونایی شهر  گرگان  و لزوم حفظ سلامتی مردم نتوانستیم از حضور شهروندان بهره‌مند شویم و امیدواریم با تغییر این وضعیت، در پروژه‌های بعدی، همشهریان نیز بتوانند در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد:رسالت انقلاب اسلامی ما، رسیدگی به محرومان و مستضعفان بود و این گفتمان، پیامی است برای ما که در مدیریت شهری به محرومان و محلات کم برخوردار توجه بیشتری داشته باشیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد:برقراری عدالت عمرانی و پاسخگویی به مطالبات مردم اولویت ما است و عدالت عمرانی در توسعه شهری باید رویکرد مدیریت شهری و شورای شهر انقلابی باشد.
 

سبطی با بیان اینکه مردم سرمایه اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت:همه تلاش برای جلب رضایت شهروندان است و باید نسبت به اقشار و محلاتی که از ابتدایی‌ترین نیازهای زیربنایی و زیرساختی بی‌بهره هستند، پاسخگو باشیم.

وی درباره پروژه زیرگذر انجیراب–افسران گفت:این پروژه در زمانی که بنده به تازگی مسئولیت  شهرداری  را برعهده گرفته بودم، 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در 100 روز اخیر به همت همکاران ما در شهرداری، پیمانکار پروژه و با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و مردم به پایان رسید.

زیرگذر انجیراب–افسران گرگان به طول 236 متر که طول پل آن 73 متر است با اعتبار بالغ بر 200 میلیارد ریال با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس، معاون سیاسی ، امنیتی استاندار گلستان ، شهردار و مدیران شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی ، اصحاب رسانه و مدیران استانی و شهرستانی توسط فرزند شهید نوروزی از شهدای کوی انجیراب در مراسمی که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، افتتاح شد.

سپس ساختمان استقرار کارگران فصلی و ساختمانی موسوم به«ایست کار»در محل انتهای خیابان شهید رجایی افتتاح شد.

ساختمان ایست کار به منظور ساماندهی کارگران جویای کار که در محل عبور و مرور و چهارراه ها تجمع می کنند با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.


http://www.caspiankhabar.com/92861



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96