اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دادستان گرگان:

کیفرخواست پرونده اجساد سوخته در دادسرای گرگان صادر شد
دادستان مرکز گلستان از صدور کیفرخواست برای دو نفر در ماجرای پرونده اجساد سوخته در یکی از روستاهای گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، صبح روز جمعه(۳۰ مهر)بود که  جسد  دو نفر(پدر و پسر)در مزدا وانت سوخته در روستای قلعه محمود  گرگان  کشف شد.

 دادستان  مرکز گلستان صبح امروز(چهارشنبه)در خصوص آخرین وضعیت این پرونده اظهارکرد:با تلاش شبانه روزی بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس در کمتر از چهار ماه تحقیقات پرونده اجساد سوخته در گرگان تکمیل شد.

 محمود اسپانلو  توضیح داد:قرار جلب به دادرسی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای گرگان صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه‌های کیفری یک استان ارسال شد.

وی افزود:در این پرونده برای یک نفر به اتهام مباشرت در  قتل  عمدی و یک نفر دیگر به اتهام معاونت در قتل عمدی کیفرخواست صادر شده است.

اسپانلو ادامه داد:تنها سرنخ این پرونده که بازپرس را به عوامل قتل رساند رد ِخون به جامانده در مسیر انتقال مقتولان بوده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان هم پیش از این گفته بود، در روند رسیدگی به پرونده، کارآگاهان دریافتند اجساد متعلق به پدری ۴۵ ساله و پسری ۱۴ ساله است که پدر خانواده آخر هفته برای سرکشی از دامداری به گرگان سفر می‌کرده است.

سرنگ مجتبی مروتی افزود:متاسفانه انگیزه این افراد سرقت وجه نقد و وسایل همراه پدر خانواده بوده که وی را در دامداری با سلاح سرد به قتل رسانده و اجساد را پس از قتل به همراه خودرو سوزانده است.


http://www.caspiankhabar.com/92866



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96