اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در سال جهش تولید؛

تلاش برای احیای ۴۳ واحد تعطیل بخش کشاورزی در گلستان
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از برنامه این دستگاه برای احیای ۴۳ واحد فرآوری و دامداری تعطیل این استان در سال جهش تولید خبرداد.

 هادی هاشمیان  اظهار کرد:یکی از برنامه‌هایی که امسال با کمک بانک  کشاورزی  در ستاد اقتصاد مقاومتی  دادگستری  استان بر آن تمرکز کرده‌ایم، بازگشت به تولید ۴۳ واحد  دامداری  و فرآوری محصولات کشاورزی است.

وی افزود:با حضور کارشناسان بانک، همه این واحدها بازرسی و مشکلات، موانع و علت تعطیلی آن‌ها به تفکیک تدوین‌شده است.

 رئیس‌کل دادگستری گلستان ادامه داد:در یک برنامه زمان‌بندی ۶ ماهه مشکلات این واحدها با حضور کارشناسان قضایی و بانکی استان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بررسی و برای رونق دوباره این واحدها چاره‌اندیشی خواهد شد.

هاشمیان گفت:با احیای این واحدها، ۲۷۰۰ رأس به ظرفیت دامداری‌های استان و ۷۱ هزار تن هم به ظرفیت تولید و فرآوری محصولات دامی و کشاورزی استان اضافه می‌شود.

این مقام ارشد قضایی استان گفت:در یکسال و نیم گذشته پرونده بیش از ۳۰۰ کارخانه و واحد تولیدی که مشکل داشتند در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بررسی و دستورهای لازم برای رفع موانع و مشکلات تولید این واحدها صادر شد.

وی افزود:در این مدت ۸ کارخانه که برخی از آن‌ها چند سال تعطیل بودند دوباره احیا شدند و کارگران آن‌ها مشغول به کار شدند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان بیان کرد:در سال  جهش تولید  برنامه مدون و دقیق برای کمک به واحدهای تولیدی بالاخص برداشتن موانع از سر راه تولید با کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها دنبال می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری گلستان از افزایش نظارت‌ها هم خبرداد و گفت:برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست‌اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی بیشتر می‌شود.

وی از اقدامات بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مانند امور مالیاتی و تأمین اجتماعی برای همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی و کمک به تولیدکنندگان در سال گذشته قدردانی کرد./ایسنا


http://www.caspiankhabar.com/9289



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96