اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبرداد؛

جریمه یک میلیون تومانی در انتظار واکسن نزده ها
استاندار گلستان در خصوص ترددهای نوروزی گفت: پلیس راه و راهور، خودرویی را که راننده یا سرنشین آن نوبت سوم واکسن را نزده است تا یک میلیون تومان جریمه می‌کند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، علی محمد زنگانه عصر شنبه در جلسه استانی مقابله با کرونا  اظهارکرد:در حال حاضر دو شهرستان رامیان و مراوه تپه در وضعیت زرد، هفت شهرستان گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر ، آق قلا، علی آبادکتول، کردکوی و کلاله در وضعیت نارنجی و شهرستان های بندرگز، ترکمن، گمیشان، مینودشت و گالیکش در وضعیت قرمز قرار دارند.

 استاندار گلستان اضافه کرد:همه کارکنان بخش‌های دولتی و غیردولتی، نظامی، انتظامی و قضایی، موظف هستند که نوبت سوم واکسن را دریافت کنند.

زنگانه ادامه داد:از امروز هرگونه خدمات، مشروط به تکمیل واکسیناسیون خواهد بود و برای کسانی که تمکین نکنند، محدودیت‌ها و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص ترددهای نوروزی هم افزود:پلیس راه و راهور، خودرویی را که راننده یا سرنشین آن نوبت سوم واکسن را نزده است تا یک میلیون تومان جریمه می‌کند.

استاندار بیان کرد:ارائه خدمات در مراکز اقامتی استان مشروط به تزریق نوبت سوم واکسن خواهد بود.

وی با بیان این که همه اصناف باید کد QR را دریافت و نصب کنند، گفت:بازارها در محیط‌های روباز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت دقیق شهرداری‌ها اجازه فعالیت دارند.

استاندار گلستان گفت:اجرای دقیق و سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در اماکن اقامتی زیرنظر دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش در ایام نوروز الزامی است و کمیته های نظارتی باید بطور کامل نظارت داشته باشند.

گفتنی است تاکنون سه میلیون و ۸۷ هزار و ۳۷۸ دوز واکسن تزریق شده که بر این اساس بیش از ۹۲ درصد واجدان شرایط استان دوز اول، ۸۰ درصد دوز دوم و ۲۷.۸ درصد هر سه دوز واکسن را دریافت کرده اند.


http://www.caspiankhabar.com/92913



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96