اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نحوه فعالیت مدارس گلستان در شرایط کرونایی اعلام شد
سخنگوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله به ویروس کرونا گلستان، شیوه نامه و دستورالعمل جدید فعالیت مدارس این استان را در شرایط جدید کرونایی اعلام کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  علی متکی  شنبه شب در این زمینه اظهار داشت:با توجه به مصوبه عصر روز شنبه هفتم اسفند ماه ستاد  کرونا ی استان و نظرات ستاد کرونا شهرستان‌ها، فعالیت آموزشی و پرورشی  مدارس  تمامی شهرستان‌های استان که در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند، در روز یکشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۰، به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:از روز دوشنبه تا چهارشنبه، همه مدارس روستایی و تمام کلاس‌های پایه اول ابتدایی در شهر و روستا و دروس کارگاهی و عملی در همه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی و رعایت ظرفیت حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس، به صورت حضوری و مابقی مدارس و دوره‌های تحصیلی، در بستر شاد، آموزش دانش آموزان را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد:فعالیت مدارس در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، در مناطق روستایی با رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها و با تعداد حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس به صورت حضوری و در مناطق شهری، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود.


http://www.caspiankhabar.com/92914



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96