اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

آزادی ۳۰ زندانی گلستانی در عید مبعث
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: به میمنت عید مبعث، مرکز نیکوکاری بنیاد نبی، آزادی را به ۳۰ مددجوی زندان گرگان، هدیه کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی در مراسم آزادی مددجویان در  زندان  گرگان اظهارکرد:به میمنت  عید مبعث ، مرکز نیکوکاری بنیاد نبی آزادی را به ۳۰ مددجوی زندان گرگان، هدیه کرد.

رئیس کل  دادگستری  گلستان افزود:بدهی این مددجویان که همگی جوان هستند، دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان بود که با پادرمیانی اعضای  شورای حل اختلاف ، شاکیان بزرگوارانه، حدود ۷۶ درصد این بدهی را بخشیدند.

آسیابی ادامه داد:۲۷۰ میلیون تومان از باقی مانده بدهی را خود مددجویان تامین کردند و ۳۶۰ میلیون تومان مابقی این طلب هم از سوی مرکز نیکوکاری یکی از خیران استان، تامین شد.

وی با اشاره به شکل گیری نهضت کمک به آزادی زندانیان در استان، گفت:خوشبختانه در ماه‌های اخیر شاهد استقبال گسترده خیرین به ویژه در قالب مشارکت‌های خانوادگی برای کمک به آزادی زندانیان هستیم.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد:با همین کمک‌ها در مجموع امسال ۶۲۵ مددجوی جرایم عمد و غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که قابل تقدیر است.

آسیابی گفت:۸۰ محکوم جرایم غیرعمد هم در زندان‌های استان منتظر کمک خیران برای آزادی هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:علاوه بر کمک‌های مالی، به تازگی تعدادی از خیرین هم برای کمک به اشتغال زندانیان اعلام آمادگی کرده‌اند و همین امروز هم یکی از خیرین اعلام کرد حاضر است ۱۵ نفر از زندانیانی که امروز آزاد شدند در کارخانه خود در شهرک صنعتی سرخنکلاته مشغول به کار کند.


http://www.caspiankhabar.com/92918



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96