اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



«آب شرب» و «احیاء خلیج گرگان» در صدر مطالبات گلستان از رئیس جمهور
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های حوزه «آب شرب» و «احیاء خلیج گرگان» در صدر مطالبات گلستانی ها از رئیس جمهور است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل ازمهر، غلامرضا منتظری  اظهار کرد:امیدواریم سفر هیئت دولت به استان ثمرات خوبی برای گلستان در پی داشته باشد و هنر مجموعه مدیریت استان بر این باشد که بتواند از این فرصت استثنایی نهایت بهره برداری را ببرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود:از جمله اولویت‌هایی که در سفر پیگیری خواهیم کرد در حوزه آب آشامیدنی خواهد بود که شامل تلاش برای اخذ اعتبار تکمیل سدها، شیرین سازی آب دریا و تلاش برای استفاده از آب‌های لب شور است.

وی در خصوص مطالبات بخش کشاورزی هم بیان کرد:زهکشی اراضی، توسعه سیستم آبیاری‌های نوین و تحت فشار و تقویت صنایع تبدیلی و تکمیلی از جمله این خواسته‌ها بوده و پیشنهادات خود در زمینه توسعه شیلات و ماهیان خاویاری را مطرح خواهیم کرد.

منتظری اضافه کرد:اولویت مهم دیگر استان احیای خلیج گرگان بوده که در صورت نادیده گرفتن آن پیامدهای بد زیست محیطی به همراه دارد لذا در این سفر تلاش می‌کنیم اعتبار کافی برای آن اختصاص یابد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت:طرح گردشگری آشوراده و تقویت زیرساخت‌های گردشگری را از دیگر مطالبات سفر است و باید با توسعه زیر ساخت‌ها گلستان را به مقصد گردشگران تبدیل کنیم و ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی هتل‌ها می‌تواند در این زمینه کمک کند.

وی به پروژه‌های فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت:تالار فرهنگی-هنری در صیاد شیرازی گرگان نیمه تمام رها شده که باید تعیین تکلیف شود و همچنین پیگیر جذب اعتبار برای سالن ۶ هزار نفری گرگان خواهیم بود.

منتظری عنوان کرد:راه اندازی راه آهن اینچه برون-شاهرود و گرگان-مشهد از جمله پروژه‌های ملی است که باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی همچنین تلاش برای جذب اعتبار در زمینه راهسازی را از دیگر مطالبات برشمرد و گفت:باید با بازسازی و بهسازی راه‌ها از تلفات جاده‌ای استان جلوگیری شود.


http://www.caspiankhabar.com/92919



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96