اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان معرفی شد
با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، مهدی رزاقی‌نژاد به عنوان رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان معرفی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان ، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم تکریم و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات با بیان اینکه امرنظارت یک توصیه دینی و عقلی است و باید مستمر انجام شود اظهار داشت:عوامل حفاظت مرزبانان قوه قضاییه هستند تا همکاران در مجموعه های قضایی در بستری امن و سالم، خدمتگزاری کنند.

وی با بیان این که حفاظت و اطلاعات به دنبال مچ‌گیری همکاران نیست تصریح کرد:ماموریت این نهاد نظارتی صیانت از سرمایه‌های انسانی قوه قضائیه است تا در دام سودجویان گرفتار نشوند.

آسیابی با بیان اینکه نیروی انسانی بخش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان متناسب با ماموریت‌ها و برنامه‌های تعریف شده آن نیست افزود:آماده‌ایم دفاتر ثابت حفاظت و اطلاعات را در تمام حوزه‌های قضایی استان فعال کنیم تا مراجعان درصورت روبه‌رو شدن با سوءجریانات بتوانند مراتب را به حفاظت و اطلاعات اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با قدردانی از تلاش‌های رئیس پیشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، جایگزینی مدیری جوان و انقلابی را در راستای بیانه گام دوم انقلاب اعلام کرد.
 

رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان هم در مراسم امروز با اشاره منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه با فساد، گفت:کار قضایی با جان و مال و ناموس مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و به همین علت، شناسایی‌گلوگاه‌های فساد و افراد انگشت‌شماری که آبروی دستگاه قضایی را خدشه‌دار می‌کنند در اولویت قرار می‌گیرد.

مهدی رزاقی‌نژاد، یکی از راه های مبارزه با فساد و پیشگیری از فساد را حفظ و صیانت از نیروی انسانی برشمرد و گفت:در صورت مشاهده یا گزارش هرگونه انحراف در گام نخست به همکاران تذکر داده می‌شود اما برخورد با افرادی که تذکرها را نادیده بگیرند، سخت‌گیرانه و بدون اغماض است.

وی تاکید کرد:راهبرد اصلی بنده و همکارانم در حفاظت و اطلاعات، صیانت از همکاران است و در این راه از کمک دیگر دستگاه‌های نظارتی استان نیز، بهره می‌بریم.

در این مراسم امروز از تلاش‌های رمضانعلی عابدی رئیس پیش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان قدردانی شد.


http://www.caspiankhabar.com/92920



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96