اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلستان میزبان سفر استانی دولت

برخی وزیران رییس جمهور را در سفر به گلستان همراهی می‌کنند
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از حضور برخی وزیران دولت سیزدهم در سفر روز جمعه ۱۳ اسفند رییس‌جمهور به این استان خبر داد و گفت: برای این سفر مصوبات خوبی در نظر گرفته شده که نتیجه تلاش گروه کارشناسی طی چند ماه اخیر است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، سیدعلی مهاجر روز چهارشنبه در نشست با مسوولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی  گلستان  در آستانه سفر رییس جمهور اظهار امیدواری کرد:اجرای این طرح‌ها مشکلات استان را تا حد زیادی برطرف کند.

وی همچنین بر اطلاع رسانی مطلوب این سفر از سوی مسولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی گلستان تاکید کرد و گفت:مسوولان روابط عمومی دستگاهها و نهادها نقش موثری در امید آفرینی به مردم دارند.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس  دولت  سیزدهم در شانزدهمین سفر استانی روز جمعه هفته جاری به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت با سفر به گلستان ضمن افتتاح چند پروژه اقتصادی و اشتغالزایی از محل احداث برخی از طرح های عمرانی بازدید خواهند کرد.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.


http://www.caspiankhabar.com/92932



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96