اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وزیر کشور خبرداد؛

نابسامانی ساخت و سازها در«زیارت»/ رفع معضل با یکپارچی اراضی
وزیر کشور با بیان اینکه روستای زیارت وضعیت نابسامانی دارد، گفت: حل معضل ساخت و ساز در روستای زیارت گرگان بسیار مشکل است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  احمد وحیدی  شامگاه جمعه در بازدید از روستای محمد آباد گرگان اظهار کرد:معضلات ساخت و ساز روستای  زیارت  بی شمار است و این موضوع هم به محیط زیست و هم به منابع طبیعی آسیب رسانده و هم وسعت ساخت و سازها در آن فراوان است.

وزیر کشور با اشاره به برخی از مشوق ها، افزود:برای انجام یکپارچگی اراضی و ایجاد زمینه اشتغال و پایداری روستاها تسهیلات و مشوق های مالی به مردم داده می شود.

وحیدی ادامه داد:پرداخت یارانه برای اجرای عملیات زیربنایی آب و خاک و اعطای یارانه نهاده های تولید و ماشین آلات کشاورزی به متقاضیان یکپارچه سازی اراضی روستایی باعث جلوگیری از خرد شدن اراضی و چالش های بعدی آن می شود.

وی به برنامه های سازمان اضافه کرد:اعطای تسهیلات، مشوق ها و معافیت ها به اشخاص حقیقی و حقوقی، صدور سند مالکیت رسمی، پرداخت یارانه در جهت اجرای عملیات زیر بنایی آب و خاک از جمله این برنامه هاست.

وزیر کشور گفت:همچنین انجام سامانه های نوین آبیاری و عملیات تسطیح اراضی و اعطای یارانه نهاده های تولید و ماشین آلات به افراد معرفی شده از سویی کارگروه های استانی و شهرستانی از جمله موارد تشویقی در جهت یکپارچه سازی و جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی است که در اولویت های برنامه های اجرایی سازمان است.


http://www.caspiankhabar.com/92947



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96