اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس جمهور در گرگان:

در دولت ما نشد و نمی‌شود نداریم/ خلیج گرگان باید احیا شود
رئیس جمهور با انتقاد از بی‌توجهی به ثروت بزرگی همچون خلیج گرگان، اظهار کرد: هیچ فرضی جز احیای این خلیج بزرگ و مهم در ادبیات و عمل دولتمردان نباید باشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان  گلستان ‌با اشاره به اینکه دولت تلاش دارد تا در اجرای وعده‌های خود صادق باشد، اظهار کرد:در اجرای این وعده‌ها باید مدیران استانی خودشان پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه اصلاح فرآیندها اولویت ما در دولت است، افزود:باید همه با هم کمک کنیم استان را به سمت توسعه پایدار برده و مشکلات مردم به ویژه جوانان را در اولویت کاری خود در سال ۱۴۰۱ بدون اینکه مشمول زمان شود رفع شود. 

 رئیس جمهور  با تاکید بر اینکه  خلیج گرگان  ثروت عظیم ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد:در تمام دنیا به دنبال این هستند که نمونه‌های کوچکی از این ثروت های خدادادی را در کشورشان احیا کنند ولی ما قدر این ثروت را نمی‌دانیم.

رئیسی با اشاره به اینکه از همین فردا باید موضوع احیای خلیج فارس در دستور کار قرار بگیرد، ادامه داد:باید ظرف مدت کوتاهی مانع از آن شوند که این ثروت بزرگ در جلوی چشم ما به سمت نابودی برود. 

وی در دولت ما نمی شود، نشد، نمی‌گذارند و بهانه‌ها، جایی ندارد، ادامه داد:موضوع آشوراده باید به سرعت حل شود و بهانه و سازو کارهایی که توسعه این منطقه را معطل گذاشته‌است نیز در نظر ما حجت قابل اعتنایی نیست و باید در ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود. 

رئیس جمهور با اشاره به مشکل احداث  پتروشیمی  در استان گلستان، تصریح کرد:با پیگیری‌های قوه قضائیه مشکلات حقوقی این پروژه رفع شده و تازه اول ماجراست.باید با عزمی جدی و بدون اهمال این موضوع را پیگیری و به سر منزل مقصود رساند.


http://www.caspiankhabar.com/92950



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96