اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سخنگوی ستاد کرونا گلستان:

ملاک بازگشایی مدارس صرفا رنگبندی کرونایی نیست/ اختیار به ستادهای شهرستانی تفویض شد
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان گلستان با اشاره به اینکه ملاک بازگشایی مدارس دیگر صرفا رنگ بندی کرونایی نیست، گفت: بازگشایی مدارس بر اساس طرح مدیریت هوشمند کرونا تصمیم گیری می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  علی متکی  با اشاره به برگزاری ستاد استانی مقابله با بیماری  کرونا  در روز گذشته و اخذ تصمیمات جدید در این حوزه، اظهار کرد:یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه نحوه فعالیت مدارس در شرایط کرونایی بود که به جمع بندی خوبی رسید.

وی با بیان اینکه با تصمیم ستاد کرونا استان گلستان تصمیم گیری در مورد نحوه فعالیت مدارس بر عهده ستادهای شهرستانی است، افزود:از این پس ستادهای شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در این حوزه مرجع تصمیم گیری هستند مگر آنکه ستاد استانی تصمیم دیگری را اتخاذ کند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گلستان با تاکید بر اینکه بر اساس تصمیم اتخاذ شده اولویت و ارجحیت با آموزش حضوری در مدارس است، اظهار کرد:از این پس ملاک برای تصمیم گیری، فقط رنگبندی شهرستان نیست، بلکه بر اساس طرح مدیریت هوشمند کرونا، تکمیل واکسیناسیون عوامل آموزشی و دانش آموزان و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

متکی بر ضرورت اتخاذ تصمیم سریع توسط ستادهای شهرستانی، جهت فعالیت حضوری یا غیرحضوری مدارس هر شهرستان تاکید کرد و گفت:این تصمیم تا جلسه ستاد کرونای استانی بعدی و اتخاذ تصمیمات بعدی به قوت خود باقی خواهد ماند.


http://www.caspiankhabar.com/92958



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96