اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بار مراجعات به بیمارستان های گلستان ۷۰ درصد کاهش یافت
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به کاهش شیوع و بروز بیماری کرونا در استان گلستان، گفت: بار مراجعات به بیمارستان های گلستان ۷۰ درصد کاهش یافت.

سراج الدین عارف نیا در گفتگو با  کاسپین خبر  اظهارکرد:روند کاهشی شیوع و بروز  کرونا  را طی روزهای اخیر در  استان  شاهد هستیم و نسبت به پیک بیماری(هفته سوم اسفند)، بار مراجعات به بیمارستان های گلستان ۷۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که هم اکنون حدود ۴۰۰ بیمار کرونا و یا مشکوک به کرونا در استان بستری هستند، افزود:احتمالا این رقم تا دو الی سه هفته به همین نحو بوده و امیدواریم که پیک دوم را شاهد نباشیم.

عارف نیا با بیان این که همه چیز به مردم بستگی دارد، گفت:اگر مردم قرنطینه را رها کنند شاهد پیک دوم خواهیم بود و اگر مردم مراعات کرده و در خانه بمانند پیک دومی را پیش بینی نمی کنیم.

وی توضیح داد که پیک جدیدی در استان اتفاق نیفتاده و اگر قرار بود شاهد پیک دوم باشیم باید تا چهاردهم فروردین ماه اتفاق می افتاد.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان هم اعلام کرده بود که شدت بیماری و مرگ و میر بیماری کرونا در کشور و استان کاهش پیدا کرده و این امر حاکی از آن است که مردم همراهی خوبی را داشته اند.

عبدالرضا فاضل گفت که در حال حاضر در چهار بیمارستان سطح استان، بیمار کرونایی بستری نیست./مهر


http://www.caspiankhabar.com/9296



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96