اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار: گرگان با ۱۲۵ نماد و دیوارنگاره نوروزی به استقبال بهار می‌رود
شهردار گرگان گفت: این شهر با ساخت ۱۲۵ نماد نوروزی، طراحی دیوارنگاره و اجرای نورپردازی در نقاط گوناگون به ویژه مراکز گردشگری و تفریحی به استقبال عید باستانی و بهار می‌رود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  محمدرضا سبطی  روز شنبه افزود:برنامه ریزی برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت  نوروز  برای جذب گردشگر و افزایش زمان اقامت مسافران از مدت ها قبل در  شهرداری  آغاز شده و ساخت ۶۰ نماد، اجرای ۳۵ نورپردازی و طراحی ۳۰ دیوارنگاره با موضوعات عید، بهار و مسافرت، از جمله این فعالیت ها است.

وی بیان کرد:با توجه به اهمیت خطوط و نقوش ایرانی و اسلامی، رنگ های اصیل ایرانی و زنده نگه‌داشتن رسوم و سنت های گذشته، در طراحی نمادها و دیوار نگاره‌های نوروزی  گرگان  از سبک هنر اصیل مینیاتور استفاده گردید.

شهردار گرگان اجرای این گونه اقدامات را گامی موثر برای جذب بیشتر گردشگر دانست و گفت:گرگان جاذبه‌های زیادی دارد که معرفی این قابلیت ها می تواند به افزایش حضور مسافران منجر شده و بهبود درآمد را شهر به همراه داشته باشد.

سبطی ادامه داد:رونق بخشیدن به پارک‌ها و بوستان‌ها، بازگشایی بازارچه‌های نوروزی و شب بازارها، توقف ساخت و سازها و جمع آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، فضاسازی شهری و زیباسازی، از جمله اقدامات شهرداری گرگان در آستانه بهار طبیعت است.


http://www.caspiankhabar.com/92973



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96