اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد

280 بستری کرونایی در گلستان/ نگران دورهمی های عیدنوروز هستیم
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی در بیمارستانهای این استان، گفت: نگران دورهمی های عید نوروز هستیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر سعید گلفیروزی با اشاره به کاهش موج سنگین  کرونا  در پیک ششم، اظهار کرد:با همکاری خوب مردم و تدابیر مناسب مدیران ارشد استانی در کنار مجاهدت و تلاش همیشگی کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌های استان گلستان آمار بستری بیماران کرونایی در استان گاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان گلستان 280 نفر است، افزود:تعداد بیمارانی که در شرایط نیاز به مراقبت های ویژه قرار گرفته اند نیز 72 نفر است و 34 نفر نیز به دستگاه تنفس مصنوعی یا ونتیلاتور متصل هستند.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی  استان گلستان با تقدیر از اعضای ستاد کرونای استان به منظور همکاری خوب با دانشگاه علوم پزشکی، خاطرنشان کرد:با تدبیر استاندار گلستان به صورت هفتگی در کنار روند تزریق واکسن های کرونا موضوعاتی از جمله میزان رعیات پروتکل های  بهداشت ی در اماکن و نهادهای خصوصی و عمومی بررسی و مشکلات و دغدغه ها نیز مورد توجه قرار می گیرد.

گلفیروزی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم عید نوروز به کام ملت شریف ایران اسلامی تلخ شود، گفت:همه باید دست در دست هم دهیم تا از وقوع پیک بعدی کرونا جلوگیری کرده و مانع وقوع بیماری و خدای نکرده مرگ و میر کرونایی شویم.

وی با ابراز نگرانی از دورهمی های کنترل نشده در ایام عید نوروز از همه مردم خواست تا از برگزاری مهمانی های شلوغ و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی خودداری کنند و اضافه کرد:امیدوارم بتوانیم در کنار هم با درک درستی از شرایط کشور مانع از وقوع اتفاقات ناگوار برای خود، خانواده و هم استانی های عزیزمان شویم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان همچنین از برگزاری ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استانداری در ساعت 14 امروز شنبه خبر داد و تاکید کرد:تمهیدات لازم برای کنترل شرایط بهداشتی به صورت هوشمند در ایام تعطیلات نوروز امروز و در جلسه استانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


http://www.caspiankhabar.com/92975



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96