اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل هلال احمر گلستان:

۳۶ پایگاه هلال احمر گلستان طی ایام نوروز به مسافران خدمات می دهد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۳۶ پایگاه امداد و نجات هلال احمر گلستان طی ایام نوروز به مسافران خدمات می دهد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  فرهاد میقانی  در خصوص تمهیدات  هلال احمر  گلستان برای اجرای طرح  نوروز ی ۱۴۰۱ اظهارکرد:دو هزار و ۳۴۰ امدادگر و نجاتگر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ۵۵۰ عضو جوان در طرح ملی خدمات بشردوستانه اعضای سازمان جوانان با ۴۵ پست ثابت و موقت از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۲۰ شبانه روز به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود:در طرح امداد و نجات، ۳۶ پایگاه فعال بوده که شامل ۲۰ پایگاه امدادونجات ثابت، چهار پایگاه موقت(گمیشان_ مراوه تپه_ دلند_ تیم توانای مرکز استان«خواهران»)و ۱۲ کشیک اضطراری است.

طبق گفته وی ۲۰ پایگاه ثابت از  ۱۶ پایگاه امدادونجات و چهار مرکز امدادی تشکیل شده که مراکز امدادی پایگاه هوایی، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات(EOC)استان، تیم واکنش سریع استان و مرکز نگهداری سگ‌های جست‌وجو نجات(آنست)را در بر شامل می شود.

میقانی در خصوص نیروها و امکانات هم گفت:دو هزار و ۳۴۰ نفر روز با تجهیزات مختلف مانند ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات، یک دستگاه آرگو، یک فروند قایق نجات، ۱۱ دستگاه ست هیدرولیک نجات و ۲۰ دستگاه خودروی کمکدار در این مدت مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان همچنین از بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان به مسافران نوروزی سال ۱۴۰۱ هم خبر داد.

وی هدف از اجرای طرح را افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی، تامین سفری سالم و ایمن و مسئولانه و حفظ محیط زیست و بهبود فرهنگ تعامل اجتماعی اعلام کرد و گفت:در این طرح ۵۵۰ نفر روز در ۹ پست ثابت و سیار شامل پنج پست ثابت در شهرستان‌های بندرگز، گرگان، علی آبادکتول، گنبدکاووس و مینودشت و چهار پست سیار در شهرستان‌های کردکوی، بندرترکمن، آزادشهر و کلاله در قالب تیم‌های سحاب به ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌پردازند.

میقانی بیان کرد:این طرح از تاریخ ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد و این افراد در مبادی ورودی، اماکن فرهنگی، مناطق سیاحتی و گردشگری مسافرپذیر مستقر می‌شوند.


http://www.caspiankhabar.com/92979



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96