اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تشییع باشکوه آیت الله علوی در گلستان؛

وداع با عالم دوست داشتنی و زاهد/مرجع گرگانی بدرقه شد
اهالی گلستان با حزن و اندوه فراوان و برگزاری تشییع باشکوه، پیکر مطهر آیت الله علوی گرگانی از مراجع عالیقدر شیعیان جهان را به سوی درگاه احدیت بدرقه کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، گرگان امروز(چهارشنبه)میزبان عالمی گرانقدر و بزرگ بود، پیکر«آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی»امروز بر روی دستان مردم گرگان تشییع شد.

مردم گلستان امروز غرق در ماتم و اندوه بودند و از همان ابتدای صبح در جوار امامزاده عبدالله(ع)گرد آمده تا با عالمی بزرگ و بزرگ منش خداحافظی کنند.

یکی از شهروندان گرگانی در حاشیه آئین تشییع پیکر این عالم گرانقدر گفت:همه یتیم شدیم، شیعه و سنی وی را دوست داشتند، ایشان بسیار با محبت و با اخلاق بودند.

وداع با عالم دوست داشتنی و زاهد/مرجع گرگانی به سوی آسمان بدرقه شد

وی افزود:آیت الله علوی گرگانی چهره درخشان علم و تقوا و فقاهت بود و چه منبرهایی که پای صحبت وی می‌نشستیم و تمامی صحبت‌هایش چون دُر و گوهر بود.

یک آقای ۵۰ ساله گرگانی گفت:فروتنی، اخلاق، دینداری و زهد از ویژگی‌های این مرد بزرگ بود؛ ایشان بسیار بی ریا بود و در کنار مریدانش می نشست و این امر زبانزد خاص و عام بود.

رضا شاه حسینی عنوان کرد:آیت الله علوی گرگانی همواره دغدغه مردم را داشت و مردم را به حمایت از نظام و کمک به رفع مشکلات یکدیگر توصیه می‌کرد.

وداع با عالم دوست داشتنی و زاهد/مرجع گرگانی به سوی آسمان بدرقه شد

وی بیان کرد:مردم بسیاری به وی مراجعه می‌کردند و ایشان صبورانه حرف‌هایشان را می‌شنید و به درد دل‌هایشان گوش می‌داد.

استاندار گلستان هم در حاشیه این آئین اظهار کرد:آیت الله علوی گرگانی نهایت تواضع را داشت و فروتنی اش با مردم مثال زدنی بود.

 علی محمد زنگانه  افزود:ایشان با کهولت سن کنار مردم حضور می‌یافت و مردم را نصیحت می‌کرد.

آیت سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری هم گفت:مردم گرگان یکی از مدافعان اساسی فرهنگ و اندیشه انقلاب بوده و برای کشور غنیمت ارزشمند محسوب شده و همواره انقلاب را پشتیبانی کرده اند.

گفتنی است آیت الله علوی گرگانی روز گذشته(سه شنبه)در سن ۸۲ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر وی در گرگان تشییع شد و فردا در جوار حرم حضرت معصومه(س)آرام خواهد گرفت.


http://www.caspiankhabar.com/92989



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96