اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی آزادشهر خبر داد:

کشف  ۴۱ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۱۰ خرده فروش در آزادشهر
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان، گفت: در راستای اجرای این طرح بیش از 41 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سرهنگ سید داوود حسینی با اشاره به اینکه به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در کنار افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان در دستور کار ما قرار گرفت، اظهار کرد:این طرح با نظارت و راهبردی منطقه انتظامی آزادشهر در مناطق از پیش مطالعه شده در سرتاسر شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، 36 معتاد متجاهر جمع آوری و 10 خرده فروش  مواد مخدر  دستگیر شدند، افزود:در عملیات های اجرا شده در قالب این طرح مقدار 41کیلو و 662 گرم مواد مخدر سنتی و یک کیلو و 800 گرم مواد مخدر صنعتی توسط ماموران ما کشف و ضبط شد.

فرمانده منطقه انتظامی آزادشهر با تاکید بر اینکه در ادامه اجرای این طرح 16 سارق از جمله یک سارق مسلح و یک سارق به عنف دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد:با دستگیری این سارقین 52 فقره انواع  سرقت ، 35 دستگاه تجهیزات ماهواره ای، 2 قبضه سلاح شکاری و 3 هزار و 797 عدد ترقه کشف شده اند.

حسینی از دستگیری پنج متهم تحت تعقیب و تحویل آنها به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد و گفت:  کشف 50 رأس احشام   قاچاق  و لوازم صوتی خارجی غیر مجاز به ارزش 140میلیون تومان و دستگیری 2 متهم و توقیف 3 دستگاه انواع وسیله نقلیه در این بخش نیز از دستاوردهای موفقیت آمیز این طرح بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/92993



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96