اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

قدرت نظامی و بازدارندگی ایران موجب رعب دشمنان است
امام جمعه گرگان با اشاره به حملات سپاه به مرکز شرارت اسرائیل، گفت: قدرت نظامی و بازدارندگی ایران موجب رعب دشمنان است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی  سیاسی   نماز جمعه   گرگان  اظهارکرد:درماه‌های اخیر شاهد تکرار شرارت‌های اسرائیل علیه منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه بودیم که با پاسخ خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه شد.

امام جمعه گرگان ادامه داد:در حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل عراق، مرکز آموزشی و  نظامی  اسرائیل مورد هدف قرار گرفت و خسارت های بی شماری به آنها وارد شد.

وی بیان کرد:۱۰ موشک شلیک شده از سوی ایران بدون هیچ انحراف و خطایی دقیقاً به اهداف از پیش تعیین شده و مرکز شرارت اسرائیل اصابت کرد.

نورمفیدی افزود:هدف گیری دقیق و دقت بالای موشک های شلیک شده ایرانی باعث حیرت آمریکا و سایر کشورهای هم پیمان آنها در منطقه شده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت:برای دفاع از کشور هیچ محدودیتی مد نظر ما نیست و باید قدرتمند باشیم تا بتوانیم در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.

وی به حوادث اخیر عربستان هم اشاره کرد و افزود:متاسفانه ۸۰ نفر بدون هیچ محاکمه ای در این کشور اعدام شدند که ۴۰ نفر از آنها جوانان شیعه عربستان بودند.

نورمفیدی اضافه کرد:جوانانی که هرگز به دنبال اعمال تروریستی و یا براندازی حکومت سعودی نبودند ولی بدون دلیل و با بهانه های واهی اعدام شدند.

امام جمعه گرگان گفت:در این واقعه تلخ تمام مدعیان آزادی در جهان سکوت کردند و هیچ اعتراضی نکردند.

وی افزود:دوگانگی کشورهای اروپایی به طور واضح در این موضوع مشخص شد، در حالی که اگر در داخل جمهوری اسلامی مجرمی براساس حکم، محکمه و رای مراجع قضایی قصاص شود، رسانه‌های خارجی بلوایی به پا می کنند ولی در خصوص واقعی عربستان فقط سکوت کردند.


http://www.caspiankhabar.com/93003



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96