اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان

مصوبات سفر رییس جمهور به گلستان پیگیری شود
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: مدیران عالی و ستادی استان‌ بطور جدی و با شدت بیشتری پیگیر عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور و هیات دولت به گلستان باشند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در پیام‌نوروزی خود با تبریک‌آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و همچنین آغاز قرن‌۱۵ به آحاد ملت ایران به ویژه اقوام، طوایف و گروه‌های مختلف  گلستان  اظهار داشت:سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان آثار و برکات بسیار خوبی داشته و امیدوارم وعده‌هایی که رییس جمهور دادند و من خود نیز حضور داشتم، مشکلات استان را حل کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:برای حل مشکلان اساسی استان، شخص رییس جمهور با قاطعیت دستوراتی دادند و خودشان هم پیگیر هستند.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد:من به مسئولان استانی و عوامل اجرایی عرض می‌کنم همه دست در دست هم و همه با هم زیر نظر مدیریت عالی استان یعنی شخص استاندار آن مصوبات و وعده‌ها را همه باید پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار امیدواری کرد که با وعده‌های رییس جمهور و مصوبات سفر و عملیاتی و اجرایی شدن آنها، سالی خوب و با برکت برای استان باشد.

آیت‌الله نورمفیدی در بخش دیگری از پیام‌نوروزی خود با اشاره به تقارن میلاد امام زمان(عج)و بهار طبیعت گفت:امسال عید ما، بهار ما و بهار طبیعت ما مقارن شد با میلاد آن بزرگ‌مرد و شخصیتی را که برای زندگی بشریت بهارآور است و قرار است بشریت را به بهار و شادمانی کمال انسانی برساند.

امام جمعه  گرگان  افزود:امسال عید ما مقارن با میلاد حضرت ولی عصر(عج)می‌باشد که این خود یک تَفَعُل بسیار خوبی است که ملت ما انشاالله امسال را به فال نیک خواهند گرفت و انشاالله سال جدید نیک، بِه و بهتر خواهد شد.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با خواندن و قرائت دعای لحظه تحویل سال نو گفت:چه زیبا است عید ما، عید نوروز ما، عید ملی ما که شروعش و در ساعت تحویلش با دعا شروع می‌شود، این هم این دعا، که دل‌ها متوجه به خدای متعال می‌شود و از خدا حول حالنا الا احسن‌الحال(خدایا حال ما را به بهترین حال‌ها و سال ما را به بهترین سال‌ها متحول بگردان)را تقاضا می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با یادآوری وجود فراز و نشیب‌هایی کشور در سال ۱۴۰۰، گفت:البته سال قبل فرازش مطالب بسیار زیادی داشت که از جمله آنها رسیدن به جایگاه بازدارندگی است، یعنی امروز کشور ما به‌حمدالله به جایی رسیده که قدرت بازدارندگی‌اش بسیار بالا رفته، به حدی که حتی دشمنان خونی ما، یعنی آمریکا و اسرائیل اعتراف کردند که قدرت بازدارندگی ایران به حدی رسیده که کسی نمی‌توانر انکار کند و خیلی دشوار شده ما بتوانیم با ایران برخورد کنیم و این چیزی است که در سال ۱۴۰۰ نصیب کشور ما شد.

آیت‌الله نورمفیدی گفت:همچنین کشور ما اولین کشور اسلامی است که ماهواره به فضا پرتاب کرده که به مقصد رسیده و از فاصله ۵۰۰ کیلومتری کُره زمین تمام این کُره را زیر نظر دارد و مطالب را در زمینه‌های مختلف مخصوصا مسائل نظامی به زمین مخابره می‌کند و در اختیار ما می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد:این مهم قدرت بسیار خوب و برازنده است برای ایران و حق ایران بود به اینجا برسد و به‌حمدالله رسید.

آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد:اما در مقابل نشیب‌ها و گرفتاری‌هایی داشتیم و آن مسائل  اقتصادی  و معیشت مردم است، سفره مردم کم شده و توان مردم از نظر خرید پایین آمده و همچنین بیکاری نسل جوان و اشتغال هم چیزهایی است که باید بگوییم ما در اینجا مشکل داشتیم و واقعا هم مشکل داشتیم.

امام جمعه گرگان افزود:به همه مسئولین عالی کشور، به دولت محترم و به رییس جمهوری محترم توصیه‌ام این است تمام هَم و غَم خود را باید برای حل ریشه‌ای، مبنایی و اساسی مشکلات اقتصادی بگذارند و به دنبال این باشند که ریشه مشکل اقتصادی کجا است تا این مساله حل شود.


http://www.caspiankhabar.com/93006



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96