اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دبیر مجمع نمایندگان گلستان:

تحول کشور با نگاه دانش بنیان محقق می شود/ ضرورت حمایت دولتمردان از دانش‌بنیان‌ها
دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: شعار «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» در راستای حمایت از تولید، اقتصاد و اشتغال است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  رمضانعلی سنگدوینی  با اشاره به نامگذاری امسال به نام«تولید؛ دانش‌بنیان،  اشتغال ‌آفرین»توسط مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد:یکی از مهم ترین مسائل در کشورمان که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع اقتصاد خانواده و اشتغال است، نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»نیز حاکی از اهمیت تولید در نگاه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه این تولید است که منجر به اشتغال می شود، افزود:با ایجاد اشتغال، اقتصاد و معیشت خانواده رونق می گیرد و زمینه برای ازدواج و تشکیل زندگی جوانان فراهم می شود لذا یکی از موضوعات مهم کشور در شرایط فعلی ایجاد اشتغال است.

دبیر مجمع نمایندگان  گلستان  با بیان اینکه مقام معظم رهبری طی سال های اخیر در نامگذاری سال های مختلف به مسائل اقتصادی و تولید تأکید دارند، بیان کرد:تولید بسیار حائز اهمیت است چراکه رونق آن اشتغال و اقتصاد را تقویت می کند، از طرفی مسئله مهم دیگر توجه به دانش بنیان ها و تولید دانش بنیان است که می تواند به رفع بسیاری از مشکلات کمک کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در  مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه امروزه موضوعات دانش بنیان در بسیاری از بخش ها به توسعه کشور کمک کرده است، خاطرنشان کرد:بسیاری از جوانان در حوزه دانش بنیان فعالیت دارند و به جرأت می توان گفت دانش بنیان ها در کشورمان در بسیاری از مسائل موفق عمل کنند و موجب توسعه شوند.

سنگدوینی شعار«تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»را در راستای حمایت از تولید، اقتصاد و اشتغال دانست و تصریح کرد:حوزه دانش بنیان می تواند کشور را متحول کند و دولتمردان باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشند، دانش بنیان ها براساس علم و دانش، شناخت نیازهای روز و توانمندی های روز دنیا حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از دانش بنیان ها، تولید و اشتغال صرفاً نباید محدود به امسال باشد، ابراز داشت:حمایت از دانش بنیان ها، تولید و اشتغال باید تداوم یابد تا بسیاری از مشکلات برطرف شود و به تحول کشور کمک کند.


http://www.caspiankhabar.com/93009



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96