اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان خبر داد:

لغو محدویت تردد بین شهری از ۲۰ فروردین /برپایی ایستگاه صلواتی در نیمه شعبان ممنوع
استاندار گلستان گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا پس از ۲۰ فروردین ممنوعیت تردد درون استانی به پایان می‌رسد.

به گزارش  کاسپین خبر  از  گرگان ،  هادی حق شناس   استاندار  گلستان در جلسه استانی پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا  استان گلستان با بیان این که ممنوعیت تردد بین شهری از ۲۰ فروردین لغو می‌شود، گفت:برپایی ایستگاه صلواتی در  نیمه شعبان  ممنوع است.


هادی حق شناس با اشاره به این که هر چند روند کرونا در گلستان امیدبخش است، اما نباید تصور کنیم که شرایط عادی شده است، ادامه داد:همچنان اماکن متبرکه و مراکز آموزش و پرورش تعطیل است و ممنوعیت حضور در تفرجگاه‌های استان پابرجا خواهد بود.

 

حق شناس افزود:با در پیش بودن فصل برداشت برخی از محصولات زراعی سازمان  جهاد کشاورزی  باید پروتکل‌های  بهداشت ی لازم را در این زمینه تنظیم و برای کشاورزان ابلاغ کند.


او همچنین خواستار توجه به خانواده‌هایی شد که یک یا چند نفر از اعضای خانواده خود را در اثر کرونا از دست داده اند و در این زمنیه  سپاه  با همکاری  هلال احمر  دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی وارد عمل شود.

 

استاندار گفت:مصوبات ستاد کشوری مقابله با کرونا در خصوص نحوه فعالیت ادارات و اصناف و همچنین ساعات کار در گلستان هم لازم الاجرا است.

 

حق شناس با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان تاکید کرد:برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر و روستا‌های استان ممنوع است.


استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به از سرگیری ارائه خدمات درمانی به بیماران مزمن هم خبر داد و گفت:با طولانی شدن روند خدمت به بیماران مبتلا به کرونا برخی از خدمات به بیماران ال اکتیو و روزانه بیمارستانی و افراد دچار تروما و شکستگی دچار وقفه شده بود که با تخلیه بیمارستان‌های مطهری و پنجم آذر گرگان از بیماران کرونایی خدمات به بیماران مزمن از سر گرفته می‌شود.

 

او تاکید کرد:پس از اتمام دوره درمان چند بیمار بستری در این دو بیمارستان، افراد مشکوک به کرونا در  گنبد کاووس و گرگان در بیمارستان‌های پیامبر اعظم(ص)و صیاد شیرازی پذیرش و بستری خواهند شد./باشگاه خبرنگاران جوان


http://www.caspiankhabar.com/9301



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96