اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم گلستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: با توجه به شروع سال ۱۴۰۱، گروه های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی در ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در محله انجیراب گرگان مشارکت می کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محمد مهدی سلمان زاده اظهارکرد:با توجه به شروع سال ۱۴۰۱، گروه های  جهادی  قرارگاه ستاد اجرایی-چهار گروه-در ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در محله حاشیه شهر انجیراب  گرگان  مشارکت می کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)گلستان گفت:ساخت این بخش از کار از روزهای تعطیلات سال آغاز و امیدواریم در روزهای پایانی عید به پایان برسد.

وی بیان کرد:در این اقدام روزانه ۲۰ نیروی جهادی قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گروه جهادی رضوی، قرارگاه جهادی امام رضا(ع)و خادمیاران رضوی استان همکاری می کنند.

سلمان زاده ادامه داد:در سال جدید با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و اعلام شعار سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین این قرارگاه در کنار کار جهادی، بخش اجتماعی و معیشتی با برنامه ریزی انجام شده برای نقش آفرینی و تحقق شعار که حکم فرمان برای ما دارد به کمک تسهیلگران برکت در بخش اشتغال آفرینی استان خواهد رفت تا بتوان مَشاغل بیشتری را در روستاها ایجاد کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)گلستان افزود:قرارگاه جهادی خدمت رسانی این ستاد دارای ۵۳۰ گروه فعال جهادی و مردمی ثبت شده در سامانه احسان است که در سال ۱۴۰۱ سعی می کند با تخصصی کردن این گروه های به موضوعات معیشتی، عدالت آموزشی، اشتغال، امدادی، مساجد، بانوان و غیره پرداخته و گوشه هایی از مشکلات مردم را مرتفع می کند.

وی گفت:همه نهادهای مردمی در استان مصمم تر شده اند تا با هماهنگی و هم افزایی و با بهره مندی از امکانات مردمی در کنار هم قرار گرفته تا بتوان موجبات حل مشکلات مردم را فراهم آورند.


http://www.caspiankhabar.com/93011



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96