اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



روند بستری مبتلایان به کرونا در گلستان افزایشی است
استاندار گلستان گفت: با آغاز سال جدید و بیشترشدن رفت و آمد مسافران، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان‌های گلستان طی پنج روز گذشته افزایش یافت‌.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا  اظهار داشت: در زمان حاضر ۱۶۱ مبتلا به کرونا در این استان بستری هستند که این آمار پنج روز گذشته ۱۴۲ نفر بود.

وی بیان کرد:از مجموع افراد بستری فعلی، ۴۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲۹ نفر از آنان وخیم است.

وی بیان کرد:طی روزهای پنجشنبه تا جمعه گذشته، ۲ نفر در گلستان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به تزریق ۳ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۸۵ دُز  واکسن  کرونا در گلستان افزود:از این تعداد یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۷۵ دُز معادل ۹۳.۲ درصد نوبت اول، یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۴۳ دُز معادل ۸۲.۲ درصد نوبت دوم و مابقی معادل ۳۶.۳ درصد دُز سوم را تزریق کردند.

 استاندار  گلستان گفت:اکنون شهرستان رامیان تنها شهرستان آبی رنگ‌کرونایی این استان است و وضعیت شیوع کرونا در هیچ شهر گلستان قرمز نیست.

زنگانه افزود:شهرستان‌های مینودشت، کلاله و بندرترکمن در وضعیت نارنجی قرار دارند و ۱۰ شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد هستند.

روند بستری مبتلایان به کرونا در گلستان افزایشی است

وی تاکید کرد:مسئولین ادارات و حراست‌ها وظیفه دارند تا بر روند تزریق واکسن پرسنل خود نظارت کنند و از ورود افرادی که واکسن نزدند براساس قانون خودداری کرده و برای او غیبت در نظر بگیرند.

استاندار گلستان گفت:همه هدف ما رسیدن به حدها و درصدهای در نظر گرفته شده تزریق واکسن کرونا در استان است که برای نوبت‌های اول تا سوم به ترتیب ۹۵، ۹۰ و ۴۵ درصد است که باید تا پایان فروردین ماه به این میزان برسیم.

وی بیان کرد:تاکنون ۳۰ مجموعه ادارات کل مدیران گلستان تغییر یافته و ۱۳ فرماندار از شهرستان‌های ۱۴گانه استان نیز عوض شدند که بدون شک این تغییرات باعث افت و خیز در ادارات می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا روند کار در سال جاری براساس برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت پیش برود.

استاندار گلستان سفر اواخر سال گذشته رییس جمهور و هیات دولت به گلستان را بهترین فرصت برای رشد، توسعه و جبران عقب‌ماندگی استان دانست و گفت:عملیاتی شدن این مصوبات باید از سوی مدیران در راس برنامه‌های سال جاری قرار بگیرد و باید مدیران تلاش کنند تا ریال به ریال اعتبارت طرح‌های مصوب حوزه خود را جذب نمایند.

زنگانه همچنین خطاب به مدیران گفت:بازدیدهای نوروزی خود را در این جلسات اداری و کرونا انجام دهند و از زمان برای انجام کارها بیشتر بهره ببرند.


http://www.caspiankhabar.com/93018



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96