اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بستری ۱۸۳ بیمار کرونایی در استان گلستان/ تنها ۳۲.۲ درصد جمعیت استان دز سوم را تزریق کردند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به روند کند تزریق دز سوم واکسن کرونا در استان گفت: اکنون ۱۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  سعید گل فیروزی ، با اشاره به آمار بستری‌های مراکز درمانی استان گلستان اظهار داشت:امروز 183 بیمار مبتلا به  کرونا  در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که 4 نفر از دیروز بیشتر است از این تعداد 56 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و 25 نفر نیز به دستگاه تنفسی متصل هستند.

وی با بیان اینکه عادی‌انگاری مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های  بهداشت ی می‌تواند همچنان پیک اومیکرون را ادامه‌دار کند افزود:از 14 شهرستان استان گلستان شهرستان کردکوی به لحاظ شیوع کرونا وضع عادی و آبی رنگ است و بندرترکمن، بندرگز، علی آباد کتول و کلاله به لحاظ شیوع کرونایی در وضع پرخطر و نارنجی قرار دارند.

گل فیروزی تاکید کرد: گرگان، گنبدکاووس، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، آق‌قلا و رامیان در وضعیت زرد گزارش شده‌اند.
 

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی  استان گلستان تصریح کرد:تاکنون 493 هزار و 52 دز  واکسن  کرونا که حدود 32.2 درصد از جمعیت بالای دوازده سال را شامل می‌شوند دز سوم را دریافت کردند که میزان مطلوبی نیست.

گل فیروزی بیان کرد:در استان گلستان همچنین یک میلیون و 485 هزار و 607 دز معادل 93.4 درصد نوبت نخست و یک میلیون و 266 هزار و 188 نفر معادل 82 و 8 دهم درصد دز دوم را دریافت کردند.

وی از آنها که تاکنون برای دریافت دز سوم واکسن مراجعه نکرده‌اند درخواست کرد:هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند چرا که رعایت شیوه‌نامه بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون را برای رهایی از ویروس هزار چهره کرونا ضروری است.


http://www.caspiankhabar.com/93045



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96