اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

کشف ۱۳۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان
فرمانده انتظامی گلستان گفت: بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در سال ۱۴۰۰ در گلستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۹ حدود ۷۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار محمد سعید فاضل دادگر  شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر همواره تاکید فراوانی بر مقابله با پدیده شوم  قاچاق  کالا داشته که نشان از اهمیت این حوزه در اقتصاد داخلی کشور دارد.

فرمانده انتظامی گلستان، یکی از پیامدهای مخرب قاچاق کالا را تضعیف تولید داخل و افزایش نرخ بیکاری در کشور دانست و گفت:بیکاری، یکی از عوامل بسیار موثر در بروز جرایم و آسیب های اجتماعی است.

فاضل دادگر در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس استان در حوزه مقابله با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت:در سال ۱۴۰۰ با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس امنیت اقتصادی استان، بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به دستگیری یک هزار قاچاقچی در سال گذشته، تاکید کرد:امروز برخورد جدی با سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی مطالبه ای عمومی بوده لذا همه دستگاه های متولی در این حوزه باید با تمام توان پای کار باشند.


http://www.caspiankhabar.com/93047



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96