اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



پایان مهلت ثبت نام مسکن ملی / ۸۸ هزار گلستانی متقاضی شدند
معاون اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: تمام متقاضیان مسکن ملی تا پایان خرداد امسال تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله پناه یزدان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل  راه و شهرسازی  گلستان گفت:با اعلام رسمی وزارت راه و شهرسازی، ۲۹ اسفند پایان مهلت نام نویسی در طرح  نهضت ملی مسکن  بود.


اسدالله پناه یزدان، افزود:با پایان این فرصت، حدود ۸۸ هزار متقاضی مسکن در استان گلستان ثبت نام کردند که ثبت نام ۶۹ هزار نفر با موفقیت ثبت شده است.


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گفت:از ۸۸ هزار و ۶۲۱ نفر ثبت نامی تاکنون نزدیک به ۶۹ هزار نفر در نهضت ملی، بیش از چهار هزار نفر متقاضی در فاز پنج، نزدیک به چهار هزار نفر مقاضی مسکن فرهنگیان، ۱۹۳ نفر برای مسکن طلاب، هزار و ۴۱۰ نفر برای مسکن ویژه مددجویان بهزیستی، هزار و ۲۲۳ نفر هم برای مسکن نخبگان متقاضی شده اند.


پناه یزدان درباره جزییات استعلام‌های اولیه از متقاضیان ثبت نام شده هم گفت:تاکنون ۲ هزار و ۲۳۸ متقاضی مسکن یعنی حدود ۳ درصد متقاضیان تایید شده اند و تمام متقاضیان و واجدان شرایط تا پایان خرداد سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف می‌شوند.


پناه یزدان گفت:استفاده نکردن از امکانات و تسهیلات دولتی یعنی سبز نبودن فرم جیم، نداشتن سابقه مالکیت شخصی، تاهل، سابقه پنج سال سکونت در محل تقاضا از جمله شرایط استفاده از تسهیلات مسکن ملی است.


http://www.caspiankhabar.com/93054



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96